Szállodai és turisztikai chatbot fejlesztés

Fedezd fel, hogyan segíthetnek a chatbotok a szállodalapú üzleted fellendítésében! Kérj konzultációt és ajánlatot szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Szállodai chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki képes egy szállodai chatbotot fejleszteni, amely segíti a vendégek kérdéseinek megválaszolását és a foglalások egyszerűsítését. A chatbotnak képesnek kell lennie kezelni a leggyakoribb kérdéseket, mint pl. szobafoglalás, árak, szolgáltatások és programok. Fontos, hogy a fejlesztő tapasztalattal rendelkezzen a mesterséges intelligencia és a természetes nyelv feldolgozása terén. Az online munka lehetősége fantasztikus lenne, mivel bármikor elérhetővé válhat a csapatunk számára.

Chatbot integráció a szállodai rendszerbe

Debrecen
3 hónapja

Kedves szakember! A célunk egy újonnan megnyíló szálloda chatbot integrálása a meglévő foglalási rendszerünkhöz. Olyan valakit keresünk, aki ért a különböző API-khoz, és tud megoldást kínálni arra, hogy a chatbot valós időben tudjon információt szolgáltatni a vendégek számára. Elvárás, hogy tapasztalattal rendelkezzen az ilyen integrációkban, és a munka elvégzése online formában történik, tehát rugalmas időbeosztás lehetséges.

Szállodai chatbot UX/UI tervezés

Szeged
3 hónapja

Helló! Szállodánk számára szeretnénk egy felhasználóbarát chatbotot készíteni, ezért keresünk valakit, aki tapasztalt UX/UI tervezésben. A feladatod az lesz, hogy olyan dizájnt készíts, ami vonzó és könnyen navigálható a felhasználók számára. Fontos, hogy a tervezett chatbot jól tükrözze a szálloda arculatát, és figyelembe vegye a vendégek igényeit. Az online munka lehetősége különösen fontos számunkra, mivel távoli csapatmunka lesz.

Chatbot tartalomfejlesztés szállodai szolgáltatásokhoz

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresünk, aki tapasztalt a tartalomfejlesztésben, és képes interaktív válaszokat készíteni a szállodai chatbot számára. A feladat során a szállodai szolgáltatásainkról, árainkról és programjainkról kell informatív, de vonzó szövegeket írni. Elvárjuk, hogy a szakember alaposan ismerje a vendégélményt és a vendégek igényeit. Az online munka lehetősége fontos lenne számunkra, így rugalmasan tudnánk dolgozni.

Chatbot tesztelés és optimalizálás

Győr
3 hónapja

Üdv! A szállodánk chatbotjának tesztelésére és optimalizálására keresünk szakembert. Szeretnénk biztosak lenni benne, hogy a chatbot gördülékenyen működik, és a vendégek elégedettek a válaszokkal. A feladatod az lesz, hogy különböző szcenáriók alapján teszteld a chatbotot, és javaslatokat tegyél a fejlesztésekre. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a chatbotok tesztelésében, és az online munkavégzés rugalmasan megoldható.

Chatbot folyamatos karbantartása és frissítése

Online munka
3 hónapja

Kedves szakember! Olyan embert keresünk, aki vállalja a szállodai chatbot folyamatos karbantartását és frissítését. A feladat magában foglalja a chatbot teljesítményének monitorozását, a felmerülő problémák megoldását, és a tartalom frissítését a vendégek igényei alapján. Elvárjuk, hogy a szakember rendszeresen kommunikáljon velünk, és tapasztalata legyen a chatbotok kezelésében. Az online munka lehetősége kiemelten fontos, mivel így bármikor elérhető lesz.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a szállodai chatbot, és hogyan segíthet a vendégeknek?
A szállodai chatbot egy mesterséges intelligencia alapú program, amely képes beszélgetni a vendégekkel, információkat nyújtani és különféle szolgáltatásokat ajánlani. Segíthet a vendégeknek például foglalások lebonyolításában, kérdések megválaszolásában, mint például a szobák árai vagy elérhetősége. Ráadásul 24/7 elérhető, így a vendégek bármikor kérdezhetnek, amikor csak szükségük van rá.
Hogyan működik a szállodai chatbotok intelligenciája?
Milyen előnyei vannak a szállodai chatbotoknak a szállodák számára?
Milyen funkciókat kínálhat egy szállodai chatbot?