Ügyfélszolgálati minőségértékelés: Innovatív megoldások az ügyfélélmény javítására

Fedezd fel a vásárlói elégedettség titkait! Kérj szakértői konzultációt és tudd meg, hogyan javíthatod szolgáltatásaidat!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélszolgálat értékelés

Online munka
3 hónapja

Szia! Keresek valakit, aki segítene az ügyfélszolgálati csapatom teljesítményének értékelésében. Szeretném, ha alaposan áttekintenéd a telefonos és e-mailes kommunikációt, és visszajelzést adnál a szolgáltatásunk színvonaláról. Az elvárás, hogy tapasztalatod legyen ügyfélszolgálati értékelésben, és pontosan tudod, mire kell figyelni. A munka online végezhető, így nincs szükség a személyes jelenlétre. Az értékelés végén szeretnék egy részletes jelentést, amiben javaslatokat is kérnék a javításra.

Ügyfélszolgálati tapasztalatok elemzése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene az ügyfélszolgálati tapasztalatok elemzésében. Az lenne a feladatod, hogy átnézd a korábbi ügyfélszolgálati feljegyzéseket és az ügyfél visszajelzéseket, és azokat elemezd. Fontos, hogy legyen tapasztalatod az ügyfélszolgálati területen, és tudd, hogyan kell értékelni az ügyfélélmény szempontjából. A munkát határidőre szeretném megkapni, és ha lehetséges, kérlek ossz meg néhány ötletet arra vonatkozóan, hogyan tudnánk javítani a folyamatainkat.

Ügyfélszolgálat hatékonyságának fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Kedves Érdeklődő! Szükségem lenne a segítségedre az ügyfélszolgálatunk hatékonyságának fejlesztésében. Szeretném, ha átnéznéd az eddigi teljesítményünket, és javaslatokat tennél a munkafolyamatok optimalizálására. Olyan embert keresek, aki rendelkezik szakmai tapasztalattal ügyfélszolgálati területen, és érti az ügyfelek elvárásait. A munka online zajlik, így rugalmas időbeosztásban tudnád végezni.

Visszajelzések összegyűjtése és elemzése

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki segítene összegyűjteni és elemezni az ügyfélvisszajelzéseket az ügyfélszolgálattal kapcsolatban. A feladat az lenne, hogy különböző csatornákon beérkezett véleményeket áttekintsd, és egy összefoglaló jelentést készíts az eredményekről. Kérlek, tapasztalattal rendelkezz az ügyfélkapcsolatok terén, hogy érdemi információkat tudj kibővülni. A munka online végezhető, és deadline-ra lenne szükségem.

Ügyfélszolgálati teljesítmény értékelése

Pécs
3 hónapja

Szia! Keresek egy szakértőt, aki értékeli az ügyfélszolgálatunk teljesítményét a legutóbbi időszakban. Feladatod lenne a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat elemzése, figyelve az ügyfelek elégedettségére és a reakcióidőre. Elvárom, hogy jól beszéld a nyelvet, és tapasztalatod legyen az ügyfélszolgálati szektorban. A munkádat online tudod végezni, és egy részletes jelentést szeretnék a végén, ami tartalmazza a javaslataidat is.

Ügyfélszolgálati adatgyűjtés és jelentésírás

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene ügyfélszolgálati adatokat gyűjteni és egy átfogó jelentést írni. A feladat a beérkezett ügyfélszolgálati kérdések és panaszok összesítése, valamint az ügyfelek elégedettségi szintjének elemzése. Kérlek, legyen tapasztalatod hasonló területen, és tudj adatokat elemezni. A munka online folytatódik, és szeretném, ha egy hónapon belül megkaphatnám az eredményeidet.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos az ügyfélszolgálat értékelése?
Az ügyfélszolgálat értékelése kritikus szerepet játszik a vállalatok számára, mert lehetővé teszi számukra, hogy megértsék, hogyan teljesítenek a vásárlókkal szemben. A vásárlói visszajelzések segítenek azonosítani az erősségeket és gyengeségeket, lehetővé téve a szolgáltatás folyamatos fejlesztését. Emellett az elégedett ügyfelek visszatérő vásárlókká válhatnak, ami növeli a vállalat bevételét.
Hogyan tudom értékelni az ügyfélszolgálatot?
Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az ügyfélszolgálat értékelésénél?
Milyen előnyökkel jár, ha rendszeresen értékelem az ügyfélszolgálatot?