Költöztesse irodáját könnyedén Budapesten

Találd meg a legjobb irodaköltöztető szakértőt a legkedvezőbb áron! Kérj ingyenes árajánlatot még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot budapesti szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Irodaköltöztetés Budapest területén

Budapest
14 órája

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki megbízható és tapasztalt az irodaköltöztetésekben Budapest területén. A feladat az lenne, hogy a meglévő irodánkat a megadott időpontban és helyszínen biztonságosan és gyorsan átszervezze egy új helyszínre. Elvárásom, hogy legyen megfelelő felszerelése, tapasztalata hasonló projektekben és képes legyen a csapatmunkára. Fontos, hogy az átköltözés során minimalizáljuk a munkaidő- és adatveszteséget, valamint a berendezéseket sérülésmentesen szállítsuk. A munka ideje rugalmas, de előnyben részesítem, ha a feladatot a lehető legrövidebb idő alatt végrehajtja, és precízen, tisztán dolgozik. Várom ajánlatát, hogy mikor és milyen módon tudná elvégezni ezt a feladatot, és milyen ár-érték arányban tudná vállalni.

Irodaköltöztetés zökkenőmentesen

Budapest
5 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy iroda költöztetésében Budapesten. Az irodánk a belvárosból a XIII. kerületbe költözik. Fontos, hogy a bútorainkat, számítógépeinket és egyéb felszereléseinket kíméletesen és gyorsan át tudjátok szállítani. Elvárás, hogy legyen tapasztalatotok hasonló munkákban, és rendelkezettek megfelelő szállítóeszközzel. A költöztetést szerdán 9:00-kor szeretnénk megkezdeni, és szeretném, ha mindent egy nap alatt el lehetne végezni. Kérlek, jelezzétek, hogy mikor tudnátok jönni és milyen költségekkel számolhatunk.

Iroda költöztetése teljes körű szolgáltatás

Budapest
5 hónapja

Üdv! Irodaköltöztetés előtt állunk, és szakértőt keresünk, aki mindent lebonyolítana a csomagolástól a szállításig Budapesten. Az irodánk a IX. kerületből a XI. kerületbe költözik. A feladat magában foglalja a bútorok szétszerelését, csomagolását, a szállítást, majd az új helyszínen a bútorok összeállítását. Fontos, hogy legyen tapasztalatod, és tudj referenciát mutatni. A költözést a hónap végén, pénteken tervezzük, ezért kérlek, jelezd, hogy mikorra tudnál jönni és milyen áron dolgoznál.

Bútorok biztonságos költöztetése

Budapest
5 hónapja

Szia! Irodát költöztetünk Budapesten, és keresek egy olyan költöztető csapatot, aki segít nekünk. Az új helyszín a VII. kerületben található. Kérlek, ügyeljetek arra, hogy a bútoraink és a berendezések épségben megérkezzenek. Elvárom, hogy legyenek tapasztalt munkatársaitok, akik tudják, hogyan kell kezelni a nehezebb tárgyakat. A költöztetést hétfőn reggel szeretnénk elkezdeni. Kérlek, tájékoztassatok a költségekről és a rendelkezésre állásotokról.

Irodaköltöztetési feladatok elvégzése

Budapest
5 hónapja

Helló! Mostanában költöztetjük az irodánkat Budapesten, és szükségem van egy megbízható szakemberre, aki a költözés folyamatát irányítja. Az iroda a II. kerületből a IX. kerületbe helyezkedik át. Kérlek, vigyázzatok a berendezésekre, mert sok értékes eszközünk van. Elvárás, hogy legyen tapasztalatok költöztetés terén, és tudjatok biztosítani megfelelő szállítójárművet. A költöztetés szombaton kezdődne, és szeretném, ha estig minden el lenne végezve. Kérlek, mondj egy körülbelüli árat erre a munkára.

Irodaköltöztetés sürgősen

Budapest
5 hónapja

Szia! Sürgős irodaköltöztetés előtt állunk Budapesten. Az irodánk a X. kerületből költözik a VII. kerületbe, és szeretnénk, ha minél hamarabb megtörténne. Töltsétek le a bútorokat és számítógépeket, és ügyeljetek arra, hogy minden épségben megérkezzen az új helyszínre. Fontos, hogy tapasztalt költöztető csapatot válasszunk, és kérem, hogy adjatok ajánlatot, hogy tudjam, mire számíthatok költség szempontjából. Ideális esetben a költözést már jövő hét végén szeretnénk lebonyolítani.

Irodaköltöztetés Budapesten – rugalmas megoldások különböző szakemberektől

Az irodaköltöztetés Budapesten legtöbbször időnyomás alatt történik: határidők, szerződések, üzemszünet minimalizálása. A Qjob.hu-n többféle költöztető szakember és rakodó vállal projektalapú vagy teljes körű munkát, így nem egyetlen cég ajánlatához kötődik a döntés. A különböző háttérrel rendelkező fuvarozók, rakodók, sofőrök és csomagolók skálázható csapatokban dolgoznak, 1–12 fős felállásig, akár hétvégén vagy éjszaka is. Ez a sokszínűség és verseny valós ár- és minőségelőnyt ad, főleg, ha 100–800 m² közötti irodaterület gyors áttelepítése a cél.

A legtöbb projekt három részre bontható: előkészítés (leltár, csomagolási terv, speciális tárgyak kockázatelemzése), végrehajtás (szétszerelés, jelölt dobozolás, emelési útvonal biztosítása, rakodás és szállítás), majd átadás (összeszerelés, kábelezés visszaállítása, selejt elszállítás). Egy tapasztalt költöztető szakember a folyamatot időrésekre bontja: tipikusan 6–10 óra közti főablakkal dolgoznak, nagyobb irodáknál két lépcsőben, hogy az IT és a frontoffice külön ütemezhető legyen.

Irodaköltöztetés Budapesten – árak, csomagok és időkeretek

Az árakat a tételszintű munka határozza meg: darabszám, emelet, liftkapacitás, megállási távolság, rakodószám, speciális tárgyak (páncélszekrény, plotter, szerverrack), csomagolóanyag. A fővárosban 1–3,5 tonnás teherautókkal dolgoznak a legtöbben, behajtási korlátozások figyelembevételével. Sűrű belvárosi zónákban a 3,5 tonnás dobozos járművek adnak jó kompromisszumot: 17–20 m³ raktérrel 35–55 doboz és 10–15 irodabútor fér el fordulónként.

SzolgáltatásÁr (HUF)Megjegyzés
Rakodó óradíj/fő3 800–5 500Min. 4 óra
Sofőr + 3,5 t teherautó9 500–14 000/óraBudapest belső kerületek
Doboz bérlés (60 l)180–260/db/napMin. 30 db
Irodabútor szétszerelés2 500–4 000/elemAsztal, szekrény
Szerverrack mozgatás18 000–35 000/egységGörgő + rögzítés
Páncélszekrény45 000–120 000Súly és emelet függő
Lomtalanítás55 000–120 000/fordulóVálogatás + elszállítás
Éjszakai felár+25–40%22:00–06:00
Weekend felár+10–20%Szombat–vasárnap

Közepes (200–300 m²) irodáknál a teljes költség jellemzően 380 000–1 200 000 Ft között mozog, a feladatlistától és az anyagigénytől függően. Ha több helyszínről kell összevonni berendezéseket, a fordulók száma megdobhatja az óradíjat. Szakemberek javaslata: időérzékeny folyamatoknál állítsunk be részszámlázást és 2–3 órás buffer-időt a behajtási engedélyek vagy liftfoglalás csúszására.

IT-központú irodákban számolni kell a kábelmenedzsment visszarendezésével: patch panelek jelölése, munkaállomások MAC-cím szerinti visszaültetése, nyomtatók hálózati engedélyei. Ezeket sok rakodó és költöztető szakember külön díjazza, vagy IT-asszisztens bevonásával oldja meg. A dokumentált jelölés 20–30 százalékkal csökkenti a visszaállítási időt.

Irodaköltöztetés Budapesten – tervezés, kockázatok és lebonyolítás

Ha az üzemszünet minimalizálása a fő cél, a tervezés a legfontosabb. A Qjob.hu-n elérhető költöztető szakember előzetes bejárást végez: felméri a parkolást, lift méretét, lépcsőforduló sugarát, bejárati ajtó szélességét. A budapesti belső kerületekben gyakori a 80–85 cm-es ajtónyílás és a 2–3 fordulós lépcső, ami moduláris szétszerelést igényel. A padló védelmére filc és hullámkarton kombinációját érdemes kérni, 1,5–2,0 mm-es vastagságban, csúszásgátló szalaggal.

Kockázati pontok: eszközsérülés (főként üvegajtós szekrényeknél), munkahelyi adatvédelem (dokumentumdobozok plombálása), közlekedési csúszás (csúcsidő, korlátozások), várakozási díjak (parkolási zónák). A szakik előre kérhetnek behajtási engedélyt 3,5 t feletti járműre – alternatívaként két kisebb fordulót terveznek. A rakodók a nehéz tárgyakat 4-pontos hevederrel mozgatják, 250–500 kg-ig, lépcsőmászó gép 150–170 kg-ig hatékony.

  • Leltár készítése
  • Jelölt dobozolás
  • Bútorok bontása
  • Útvonal biztosítás
  • Rögzítés teherben
  • Újraösszeszerelés

Az irodaterekben gyakori tárgyak: L-alakú asztalok 30–45 kg, fiókos konténerek 18–28 kg, tárgyalóasztalok 60–90 kg, közepes iratszekrények 45–70 kg. Az előkészítéskor a fiókok tartalmát érdemes külön zárt dobozba tenni, a kulcsokat pedig jelölt tasakba. A kijelölt „nullapont” (ahová minden doboz érkezik) gyorsítja a kipakolást: a címkéken színkód, szint, zóna és munkaállomás-szám szerepeljen.

Konkrét példa: 240 m², 26 munkaállomás, 2 tárgyaló, 1 kisebb szerverrack. Csapat: 1 sofőr + 5 rakodó, 3,5 t dobozos teherautó, 2 forduló. Csomag: 140 műanyag doboz, 220 m buborékfólia, 18 tekercs ragasztószalag, 24 m² padlóvédő. Idő: 8,5 óra nettó munkavégzés, 1 óra puffer. Eredmény: a következő munkanap reggelére 90% működőkész állapot, a maradék 10% finomhangolás délelőtt.

Az együttműködésben a kommunikáció a kulcs. A rakodók számára hatékony, ha a megrendelő kijelöl egy kapcsolattartót, aki azonnal dönt az útvonalakról, leállásokról. Ha az irodaházban liftfoglalást kell intézni, a szakemberek a rakodási ablakot percre pontosan tartják, és a közös képviselettel előre egyeztetnek. A költöztetés menetrendje a legtöbb esetben 3 dokumentum: ütemterv (idő és csapat), csomagolási térkép (színkódok), kockázati jegyzőkönyv (törékeny, nehéz, veszélyes).

Budapesten a parkolási zónák és a forgalom hullámzása miatt megéri a kora reggeli vagy késő esti ablak. A szakik gyakran split-shift beosztást használnak: egyik részleg csomagol, a másik szállít, így a terhelési csúcs kiegyenlítődik. Ha a régi helyen még dolgozni kell a költözés napján, a „shadow move” megoldás működik: az új helyen már állnak a vázak és kábelek, a régi helyen csak a perifériák maradnak az utolsó órákra.

Nem csak irodák költöznek: coworking terek, stúdiók, ügyfélszolgálati pontok, raktár-szegmensek. Ilyenkor speciális tartók, gurítható állványok és zárható ládák kerülnek bevetésre. A költöztető szakemberek készítenek alaprajzra vetített kirakodási tervet, hogy a kritikus útvonalak ne keresztezzék egymást, így az ütközések és a várakozási idők minimálisra csökkennek.

Gyakori kérdés: mi számít extrának? Üvegfal elemek bontása, mennyezeti kábeltálca kezelése, fali konzolok levétele és visszafúrása, elektromos asztalok vezérlőinek újrakalibrálása. Ezeknél az időráfordítás és a felelősség magasabb, ezért a díjszabás külön tételként jelenik meg. A megfelelően számozott és fotózott állapot-átadás megóvja mindkét felet a vitáktól.

Utólagos rendezésnél érdemes kérni selejtezést és iratmegsemmisítést. A szakik sok esetben partnerségben dolgoznak ilyen szolgáltatókkal: zárt láncú elszállítás, tanúsítvány kiállítással. Az eszközök új helyen történő elhelyezéséhez a bútorok talpát filcezni ajánlott, a zaj és padlósérülés csökkentése miatt. A projekt lezárását egy rövid átadás-átvételi jegyzőkönyv rögzíti: mennyiségek, sérülések, hiányok, teendők.

A Qjob.hu előnye, hogy különböző költöztető szakemberek közül választhat, referenciákkal és valós értékelésekkel. Ajánlatkéréskor adja meg az alapterületet, emeleteket, lift adatait, különleges tételeket, a tervezett időablakot, és azt, hogy szükséges-e csomagolóanyag, bútorszerelés vagy IT-asszisztencia. Minél részletesebb a brief, annál pontosabb az ár és annál kevesebb meglepetés éri a költözés napján.

  • Pontos brief
  • Fotós melléklet
  • Időablakok
  • Behajtás ügyintézés
  • Liftfoglalás
  • Felelős kijelölése

A folyamat végén a visszajelzés segíti a közösséget: így mások is látják, melyik rakodó, sofőr vagy költöztető szakember teljesített jól hasonló méretű és összetettségű budapesti projektekben. A transzparens értékelések javítják a szolgáltatás színvonalát, és hozzájárulnak ahhoz, hogy a következő irodaköltöztetés még gyorsabb és kiszámíthatóbb legyen.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos az irodaköltöztetés tervezése Budapesten?
Az irodaköltöztetés tervezése kulcsfontosságú, mert Budapest forgalmas város, ahol a közlekedés és a logisztika komoly kihívásokat jelenthet. Ha előre megtervezzük a költözést, elkerülhetjük a felesleges várakozást és zökkenőmentesebbé tehetjük a folyamatot. Ezenkívül a költöztető cégek is jobban tudják optimalizálni az időbeosztásukat, ami segíthet abban, hogy a költözés a lehető leggyorsabban és legzökkenőmentesebben történjen.
Milyen lépéseket kell követnem az irodaköltöztetés során?
Mennyibe kerül egy irodaköltöztetés Budapesten?
Mire figyeljek a költöztető cég kiválasztásánál Budapesten?