Innovatív CRM modul az előfizetések és automatikus megújítások hatékony kezelésére

Fedezd fel a legjobb CRM-modulokat az előfizetések és automatikus megújítások kezelésére! Kérj szakértői konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Előfizetéskezelő CRM rendszer beállítása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene beállítani egy előfizetéskezelő CRM rendszert a vállalkozásom számára. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a CRM rendszerekben, és ismerd az előfizetéses modellek kezelését. A feladatod az lenne, hogy felmérd a cég igényeit, és ennek megfelelően konfiguráld a rendszert, beleértve az ügyféladatok kezelését, az előfizetések nyomon követését és a számlázási folyamatok automatizálását. Online munkát preferálnék, de ha szükséges, személyesen is találkozhatunk. Várom a válaszodat!

CRM rendszer integrálása előfizetési modellel

Győr
3 hónapja

Helló! Keresek valakit, aki tapasztalattal bír a CRM rendszerek integrálásában, hogy segítsen előfizetéskezelési funkciókat hozzáadni a meglévő rendszeremhez. Szeretném, ha a szakember foglalkozna a már meglévő adatbázisom integrálásával és az új előfizetési modellek beállításával. Fontos, hogy az új funkciókat zökkenőmentesen kapcsolja össze a jelenlegi folyamatokkal, és az alapvető ügyfélszolgálati funkciókat is figyelembe vegye. Online munka, de nyitott vagyok a személyes megbeszélésekre is. Kérlek, adj ajánlatot!

Előfizetéses CRM rendszer fejlesztése

Debrecen
3 hónapja

Szia, keresek egy szakképzett fejlesztőt, aki segítene egy új előfizetéskezelő CRM rendszer kifejlesztésében. Olyan funkciókra van szükségem, mint az automatikus megújítás, ügyféltámogatás integrációja és a jelentéskészítés. Alapvető elvárás, hogy a szakember jártas legyen a legújabb technológiákban, és képes legyen a projektet a határidők betartásával lebonyolítani. Mivel a munka legnagyobb részét távolról végeznénk, online munkát preferálok. Várom a válaszod!

Előfizetési CRM testreszabása

Pécs
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakértőre, aki segít a jelenlegi CRM rendszerem testreszabásában, hogy jobban támogassa az előfizetéses termékeinket. Először is, szeretném, ha az ügyfélkapcsolatok kezelésére összpontosítanál, különös figyelmet fordítva az előfizetési ciklusok nyomon követésére. Fontos, hogy az új funkciók könnyen kezelhetők legyenek, és hogy a lehető legjobban illeszkedjenek a már meglévő működéshez. Online munka, de nyitott vagyok egy személyes találkozóra is, ha szükséges. Kérlek, írj, ha érdekel!

CRM rendszer tréning előfizetésekhez

Szeged
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a csapatomnak a CRM rendszer használatában, különösen az előfizetések kezelésére vonatkozóan. Szeretném, ha a tréning tartalmazná az alapvető funkciók bemutatását, beleértve az ügyfélkezelést és a jelentések készítését. Fontos, hogy a tréner tapasztalt legyen a CRM rendszerekben, és képes legyen egyszerűen elmagyarázni a bonyolult folyamatokat. A tréninget online szeretném lebonyolítani, kérlek, adj ajánlatot, ha érdekel a lehetőség!

Marketing stratégiák kidolgozása előfizetésekhez

Online munka
3 hónapja

Helló! Keresek egy marketing szakértőt, aki segít kidolgozni egy marketing stratégiát az előfizetési szolgáltatásaimhoz. Szükségem lenne arra, hogy elemezd a piacot, a célcsoportot, és javasolj különböző kampányokat, amelyeket a CRM rendszer révén kivitelezhetünk. Fontos, hogy a szakember tudjon együttműködni a csapatommal, és figyelembe vegye a már meglévő erőforrásainkat. A munka online történne, így kényelmesen dolgozhatunk együtt. Várom a válaszod!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM előfizetés, és miért lenne jó nekem?
A CRM előfizetés egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy hozzáférj a vállalkozásod ügyfélkapcsolat-kezelő rendszeréhez anélkül, hogy meg kellene vásárolnod a szoftvert. Ez különösen előnyös lehet kis- és középvállalkozások számára, mivel alacsonyabb kezdeti költségeket és folyamatos frissítéseket kínál. Az előfizetés segít abban, hogy jobban nyomon kövesd az ügyfeleid interakcióit, javítsd az ügyfélszolgálatot, és növeld a hatékonyságot a munkahelyeden.
Hogyan válasszam ki a megfelelő CRM előfizetést a vállalkozásom számára?
Mennyi időbe telik az átállás egy új CRM előfizetésre?
Mik a legfőbb előnyök, ha CRM előfizetést használok?