Célzott ügyfélszegmentálás: Vásárlási és e-mail tevékenységek alapján készült megoldások

Fedezd fel a vásárlói szokásokat! Találj szakértőt, aki segít a legjobb ügyfél-szegmensek kialakításában! Kérj árajánlatot most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Vásárlói elemzés készítése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy részletes vásárlói elemzés elkészítésében. A feladatod az lenne, hogy elemezd a vásárlói szokásokat, és készíts egy jelentést az adatok alapján. Fontos, hogy a jelentés tartalmazza a vásárlói demográfiai adatokat, a szokásokat és a preferenciáikat. Ideális esetben már van tapasztalatod hasonló elemzésekben, és ismered az analitikai eszközöket, mint például a Google Analytics. Az elemzés határideje 2 hét múlva van, és online munka is szóba jöhet.

Vásárlói szokások kutatása

Debrecen
3 hónapja

Kedves szakember! Vásárlói szokások kutatásához keresek segítséget. A célom, hogy mélyebb megértést nyerjek a vásárlóim döntési folyamatairól. Szeretném, ha készítenél egy kérdőívet, amelyet eljuttatnánk a vásárlóimhoz, és az eredmények alapján készítenél egy összegzést. Fontos, hogy tudj statisztikai elemzéseket végezni, és tapasztalatod legyen adatgyűjtésben. A projekt határideje egy hónap, és szívesen fogadom az online munkát is.

Vásárlói elemzés riport készítése

Szeged
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki segít a vásárlói elemzés riport elkészítésében. Különböző forrásokból szeretnék adatokat gyűjteni, és azokat elemezni. A riportban szeretném, ha szerepelnének a vásárlói trendek, a konkurencia elemzése, és javaslatokat is tennél a stratégiai irányokra. Kérlek, csak azok jelentkezzenek, akik már dolgoztak hasonló projekteken, és tudják, hogyan kell az adatokat vizualizálni. Az eredményeket 3 héten belül szeretném megkapni. Lehetőség van online munkára is.

Vásárlói preferenciák elemzése

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segít a vásárlói preferenciák elemzésében. A feladatod az lenne, hogy az eddigi vásárlási adatokból kiindulva készíts egy részletes elemzést arról, hogy milyen termékek a legnépszerűbbek a klienseink körében. Fontos, hogy legyen tapasztalatod adatelemzésben és tudj használni analitikai szoftvereket. A határidő 1 hónap, és szívesen fogadom az online munkát is!

Vásárlói visszajelzések feldolgozása

Győr
3 hónapja

Kedves szakember! Vásárlói visszajelzések feldolgozásához keresek segítséget. Olyan szakemberre van szükségem, aki átnézi a beérkezett véleményeket és tud segíteni azok rendszerezésében, valamint értékelésében. A cél az, hogy az adatokat elemezve ötleteket tudjunk adni a termékfejlesztéshez. Kérlek, csak olyanok jelentkezzenek, akiknek van tapasztalata vásárlói visszajelzések kezelésében. Az elemzés határideje 2 hét, és online munka lehetőség is van.

Vásárlói elemzés készítése

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki online elkészítené számomra a vásárlói elemzést. Szükségem van egy átfogó jelentésre a vásárlói viselkedésről, beleértve a preferenciákat, demográfiai adatokat és a vásárlási mintákat. Fontos, hogy érts az analitikai eszközökhöz és tudj értelmezni komplex adatokat. A határidő 3 hét, és az online munka lehetősége miatt rugalmasan tudjuk egyeztetni a részleteket.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a vásárlói elemzés és miért fontos a vállalkozások számára?
A vásárlói elemzés egy olyan folyamat, amely során a vállalatok adatokat gyűjtenek és elemeznek a vásárlóikról, például vásárlási szokásaikról, preferenciáikról és demográfiai jellemzőikről. Ennek a folyamatnak a célja, hogy jobban megértsék a vásárlóikat és optimalizálják marketingstratégiáikat. Ez különösen fontos, mert a megfelelő információk birtokában a vállalkozások személyre szabott ajánlatokat és élményeket tudnak nyújtani, ami növeli a vásárlói lojalitást és a bevételeket.
Milyen módszereket használhatunk a vásárlói elemzés során?
Hogyan segíthet a vásárlói elemzés a marketing kampányok hatékonyabbá tételében?
Mik a vásárlói elemzés legnagyobb előnyei a termékfejlesztés szempontjából?