Felhasználói vélemények és hozzászólások kezelése és fejlesztése

Fedezd fel, hogyan alakíthatod át a felhasználói véleményeket és kommenteket előnyöddé! Kérj konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Véleménykezelés szakértő keresése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik a véleménykezelés területén. A feladat az lenne, hogy segíts nekem a negatív visszajelzések kezelésében a közösségi médiában és az ügyfélszolgálaton. Szükségem van arra, hogy kidolgozz egy stratégiát arra vonatkozóan, hogyan reagáljunk a kritikákra, és hogyan tudnánk a lehető legjobban kezelni az ügyfélpanaszokat. Fontos, hogy te is jártas legyél a online véleményformálási technikákban, és tudj javaslatokat tenni a hírnevünk javítására. Ha lehetséges, online munkát szeretnék, de ha találkozóra van szükség, azt is megbeszélhetjük.

Online véleménykezelési tanácsadás

Debrecen
3 hónapja

Helló! Keresek egy olyan szakértőt, aki segíthet a véleménykezelésben. Arra van szükségem, hogy elemezd a márkánk online jelenlétét, és készíts egy részletes jelentést arról, hogyan tudnánk jobban kezelni a negatív visszajelzéseket. A célom, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek, és ne csak reagáljunk a kritikákra, hanem proaktívan építsük a márkánk hírnevét. Olyan valakit keresek, aki tapasztalattal bír az online munkában és képes akár videókonferencián is konzultálni velem.

Véleménykezelési stratégia kidolgozása

Szeged
3 hónapja

Üdvözöllek! Szakembert keresek, aki segíthet a véleménykezelésben. A feladatod az lenne, hogy analizáld a cégünk eddigi visszajelzéseit, és készíts egy javaslatot arra, hogyan tudnánk javítani a válaszunkat a negatív véleményekre. Fontos, hogy az új stratégiánk ne csak a reakciókra összpontosítson, hanem a pozitív tapasztalatok kiemelésére is. Online szeretném lebonyolítani a munkát, ezért légy szíves ezt figyelembe venni.

Negatív vélemények kezelése

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan szakértőt keresek, aki tapasztalattal rendelkezik a véleménykezelés területén. A feladatod az lenne, hogy segíts nekem a jelenlegi negatív visszajelzések kezelésében, és ötleteket adj arra, miként tudnánk javítani a hírnevünket. Nagyon fontos, hogy proaktívan lépjünk fel, ezért lejegyeznék minden javaslatot a válaszaidból. Online munkát preferálok, de ha szükséges, Budapestre is el tudok utazni egy személyes találkozóra.

Online véleménykezelési tanácsadás

Győr
3 hónapja

Helló! Szakembert keresek, aki segíthet a véleménykezelésben. Olyan valakire van szükségem, aki képes elemezni a cégünk online visszajelzéseit, és kidolgozni egy stratégiát a negatív vélemények kezelésére. Fontos, hogy a válaszaid ne csak reakciókra épüljenek, hanem a jövőbeni véleménykezelési módokat is tartalmazzák. A munkát online szeretném lebonyolítani, ezért kérlek, jelezd, ha ez megfelelő számodra.

Véleménykezelési projekt

Budapest
3 hónapja

Üdv! Keresek egy véleménykezelési szakértőt, aki segíthet a cégünk hírnevének javításában. A feladatod az lenne, hogy elemezd az eddigi ügyfél-visszajelzéseinket, és javasolj olyan lépéseket, amelyekkel jobban reagálhatunk a kritikákra. Célom, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek, és a jövőben kevesebb negatív véleményt kapjunk. Online munka lehetséges, de ha szükséges, szívesen találkozom személyesen is.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mit jelent a véleménykezelés és miért fontos?
A véleménykezelés a vállalatok és szervezetek számára egy olyan folyamat, amely keretében a vásárlók, ügyfelek vagy a közönség visszajelzéseit figyelik, elemzik és válaszolják meg. Fontos, mert a vélemények befolyásolják a márka hírnevét és a vásárlói döntéseket. Ha a cégek figyelnek a visszajelzésekre, akkor képesek javítani a szolgáltatásaikon és erősíteni a vásárlói lojalitást.
Hogyan lehet hatékonyan kezelni a negatív véleményeket?
Milyen eszközök segíthetnek a vélemények összegyűjtésében és elemzésében?
Milyen gyakran érdemes véleményeket gyűjteni a vásárlóktól?