Egyedi hatások és interaktivitás tervezése és kivitelezése

Találj szakértőt, aki különleges hatásokat és interaktív élményeket teremt! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Nem szabványos interakció kialakítása

Budapest
7 napja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki képes kreatív és innovatív módon kialakítani egy nem szabványos interakciót a vállalkozásom számára. A feladat lényege, hogy egyedi, figyelemfelkeltő élményt hozzunk létre, amely megkülönbözteti a márkámat a piacon. Az ideális jelölt tapasztalattal rendelkezik interaktív rendszerek tervezésében, kreatív problémamegoldó képességgel és jó kommunikációs készséggel. A munka Budapest területén, a helyszínen történne, a feladat részletes igényeinek megfelelően. Kérem, hogy az ajánlatban mutassa be korábbi projektjeit és az elképzeléseit a feladatra, valamint hogy mennyi időt és költséget igényelne a megvalósítás.

Nem szabványos interakciók kidolgozása

Budapest
5 hónapja

Szia! Olyan szakemberre van szükségem, aki segítene kidolgozni néhány nem szabványos interakciót a weboldalamhoz. Az lenne a feladat, hogy kreatívan megoldj olyan interakciókat, amelyek nem követik a megszokott mintákat. Fontos, hogy legyen tapasztalatod UI/UX tervezésben és ismerd az alternatív interakciós modelleket. A munkát online végezheted, de szeretnék hetente egy egyeztetést, hogy követhessem a folyamatot.

Alternatív felhasználói interakciók tervezése

Debrecen
5 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakértőre, aki tudna segíteni az alternatív felhasználói interakciók megtervezésében, főleg olyan helyzetekre fókuszálva, amikor a felhasználói élmény nem a megszokott módon valósul meg. Kérlek, mesélj a tapasztalataidról és arról, hogyan céloznád meg a felhasználóimat. A munka online történik, tehát bárhonnan végezheted.

Új interakciós minták létrehozása

Szeged
5 hónapja

Sziasztok! Olyan embert keresek, aki képes új, nem szabványos interakciós minták létrehozására a termékfejlesztés során. Fontos, hogy legyen kreatív megoldásod és tapasztalatod az iteratív tervezési folyamatban. A feladat online, de várom a javaslataidat és az ötleteidet, hogy a legjobbat hozhassuk ki a munkából.

Innovatív interakciós megoldások kidolgozása

Pécs
5 hónapja

Kedves Szakember! Olyan innovatív megoldásokra van szükségem, amelyek nem klasszikus módon közelítik meg az interakciókat a digitális platformomon. Kérlek, tartsd szem előtt a felhasználói élményt, és hoz olyan ötleteket, amikért a felhasználók örömmel fognak visszatérni. A munka online végezhető, és várom, hogy megosszuk egymással az ötleteinket!

Nem hagyományos UX interakciók tervezése

Győr
5 hónapja

Szia! Keresek egy UX szakértőt, aki segítene nem hagyományos interakciók tervezésében. Fontos, hogy megértsd a felhasználói igényeket és tudj kreatívan reagálni rájuk. A munka online is végezhető, de kérem, hogy javasolj a folyamat során megbeszélni való pontokat, hogy mindig naprakészen tudjak követni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a nem szabványos interakció, és hol találkozhatunk vele a mindennapi életben?
A nem szabványos interakció olyan kommunikációs forma, amely eltér a megszokott vagy elvárt normáktól. Például, amikor egy alkalmazás egyedi módon reagál a felhasználó kérdéseire, vagy egy szolgáltatás nem a hagyományos módon válaszol. Ilyen interakcióval találkozhatunk például chatbotok esetében, amelyek nem mindig követik a szokásos kérdés-válasz struktúrát, hanem kreatívan és rugalmasan reagálnak a felhasználók igényeire.
Milyen előnyei vannak a nem szabványos interakcióknak a vállalati kommunikációban?
Hogyan lehet hatékonyan kezelni a nem szabványos interakciókat az ügyfélszolgálatban?
Mikor lehet hátrányos a nem szabványos interakció alkalmazása?