Online chat integrálás CRM rendszerbe a Tawk.to és LiveChat segítségével

Csatlakoztasd online csevegődet a CRM rendszeredhez, és növeld az ügyfélkommunikáció hatékonyságát! Kérj ajánlatot szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Online chat CRM rendszer kiépítése

Budapest
3 hónapja

Szia! Online chat CRM rendszert szeretnék kiépíteni a weboldalamhoz. A feladatod az lenne, hogy az ügyfélkommunikációt támogató rendszert beállítsd, és integráld a meglévő weboldalamhoz. Fontos, hogy a rendszer könnyen kezelhető legyen, és a chat funkció azért legyen elérhető, hogy az ügyfelek gyorsan tudjanak segítséget kapni. Az elvárásaim közé tartozik, hogy tapasztalt legyél CRM rendszerek beállításában és integrálásában, és ismerd a legújabb trendeket az online ügyfélszolgálat területén. A munka online is végezhető, tehát nem szükséges személyesen találkozni.

CRM alapú online chat implementáció

Szeged
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segít implementálni egy CRM alapú online chat rendszer a weboldalamhoz. Gyakorlatilag arról van szó, hogy a meglévő ügyfélszolgálati folyamatokat szeretném digitálisan optimalizálni. Tehát fontos, hogy a chat funkció a CRM rendszerrel összhangban működjön, és abc-sorrendben jelenítse meg az ügyfelek előzményeit. Kérlek, csak olyan jelöltek jelentkezzenek, akik már dolgoztak hasonló projektekben, és tudják, hogy mit csinálnak. A munka online munka keretein belül történik.

Online chat CRM testreszabása

Debrecen
3 hónapja

Üdv! Szeretnék egy szakembert találni, aki segítene testreszabni az online chat CRM rendszeremet. Jelenleg van egy alapverzió, de szeretném, ha az igényeimhez igazítanád, például szeretném, hogy az automatikus válaszok jobban tükrözzék a márkánkat. Az is fontos, hogy a kommunikáció gördülékeny legyen, és a chat funkció ne zavarja meg a felhasználói élményt. Ha van tapasztalatod CRM rendszerek fejlesztésében, és tudod, hogyan kell egyedi megoldásokat kínálni, akkor kérlek, jelentkezz! A feladat online is végezhető.

Online chat CRM rendszer karbantartás

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki tudja karbantartani a jelenlegi online chat CRM rendszeremet. A feladatok közé tartozik a rendszer frissítése és az esetleges hibák gyors elhárítása. Fontos, hogy a rendszer mindig megbízhatóan működjön, mert nagyon fontos számunkra az ügyfélkapcsolatok fenntartása. Kérlek, csak olyan jelentkezzen, aki már dolgozott CRM rendszerek karbantartásán, és tudja, hogy mit kell tenni a zökkenőmentes működés érdekében. A munka online végezhető.

Online chat CRM rendszer képzése

Pécs
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy szakembert, aki segít a csapatomnak az online chat CRM rendszer használatában. A célom, hogy mindenki jól megértse a rendszer működését, és hatékonyan tudja kihasználni a funkciókat. Kérlek, készíts egy részletes oktatási anyagot, és tarts egy online tréninget a csapatomnak. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal felnőttképzés terén, és tudd, hogyan kell érthetően átadni az információt. A tréning online zajlik, így bárhonnan részt tudsz venni.

Online chat CRM rendszer analízise

Nyíregyháza
3 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakértőre, aki elvégezné a jelenlegi online chat CRM rendszerem analízisét. Szeretném tudni, hogy hol vannak a gyenge pontok, és milyen javításokat javasolsz a hatékonyság növelése érdekében. Az ideális jelöltnek tapasztalattal kell rendelkeznie elemzői munkákban, és értenie kell az ügyfélszolgálati folyamatokhoz. Az analízis online is elvégezhető, kérlek, küldd el a portfóliódat, amennyiben érdekel a feladat!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az online chat CRM, és hogyan segíthet a vállalkozásomnak?
Az online chat CRM (Customer Relationship Management) egy olyan rendszer, amely integrálja a csevegés kezelését és az ügyfélkapcsolatok nyomon követését. Ennek segítségével valós időben kommunikálhatsz az ügyfelekkel, miközben rögzítheted a beszélgetések részleteit. Ez javítja az ügyfélszolgálatot, mivel gyors válaszokat adhatunk, és jobban megérthetjük az ügyfelek igényeit. Emellett segít az adatok tárolásában is, ami lehetővé teszi a jövőbeli értékesítési lehetőségek jobb kezelést és a személyre szabott ajánlatok kialakítását.
Milyen funkciókkal rendelkezik egy online chat CRM rendszer?
Hogyan tudom integrálni az online chat CRM-t a meglévő rendszereimmel?
Mennyibe kerül egy online chat CRM rendszer bevezetése?