UTM-mutatók nyomon követése és elemzése a sikeres marketingért

Fedezd fel az UTM-címkék nyomkövetésének varázsát és elemzésének titkait! Kérj szakértői konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

UTM-címkék részletes elemzése

Online munka
3 hónapja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki alaposan ismeri az UTM-címkék elemzésének folyamatát. A feladat az, hogy elemezze az UTM-címkék teljesítményét a weboldalamon, és javaslatokat tegyen a javításukra. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezzen a Google Analytics használatában, valamint tudjon értelmezni és vizualizálni adatokat. A munka online történik, kérem, ha lehet, küldje el az eddigi munkáit, hogy lássam, mire számíthatok!

UTM-címkék optimalizálása

Online munka
3 hónapja

Sziasztok! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segít optimalizálni az UTM-címkéimet. Arra szeretnék koncentrálni, hogy hogyan lehetne jobban nyomon követni a kampányaim hatékonyságát. Kérem, írja le, hogy milyen tapasztalatai vannak, és milyen lépéseket javasol a címkék optimalizálásához. A munka online zajlik, és megköszönném, ha néhány példát is megosztana a korábbi munkáiról.

Részletes UTM-címke jelentés készítése

Online munka
3 hónapja

Kedves szakember! Olyan jelentést szeretnék, ami részletesen elemzi az UTM-címkék hatását a forgalmunkra. A jelentésnek tartalmaznia kell a forgalmi forrásokat, a konverziós arányokat és a felhasználói viselkedést. Kérlek, tájékoztass, hogy milyen eszközöket használsz az ilyen elemzésekhez, és milyen tapasztalataid vannak e területen. A jelentést online, távolról kellene elkészíteni.

UTM-címkék a közösségi média kampányokhoz

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segít a közösségi média kampányaimhoz megfelelő UTM-címkék létrehozásában. Kérem, magyarázza el, hogy milyen címkézési stratégiát javasolna, és hogyan tudna segíteni a kampányok nyomon követésében. Nagyon fontos, hogy tapasztalt legyen a közösségi média marketing terén. A munka online történik, várom a válaszát!

UTM-címkék definiálása és nyomon követése

Online munka
3 hónapja

Kedves közönség! Szükségem van egy szakértőre, aki segít az UTM-címkék definiálásában és követésében. Arra van szükség, hogy részletes útmutatót készítsen a címkék használatáról, beleértve a legjobb gyakorlatokat és a hibák elkerülésének módját. Kérem, írja le a releváns tapasztalatait és hogy milyen eszközöket használ a nyomon követéshez. A munka teljes mértékben online végezhető.

UTM-címkék hatékonysági tesztelése

Online munka
3 hónapja

Üdvözlöm! Olyan szakemberre van szükségem, aki képes tesztelni az UTM-címkék hatékonyságát különböző kampányok során. Fontos lenne, hogy elemezze az adatokat, és készítsen egy részletes jelentést az eredményekről. Kérem, írja meg, hogy milyen módszereket és eszközöket alkalmazna a tesztelés során. A munka online valósul meg, várom a válaszát!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az UTM-címkék szerepe a digitális marketingben?
Az UTM-címkék, vagyis Urchin Tracking Module címkék olyan speciális kódok, amelyeket a weboldal linkjeihez adunk hozzá, hogy nyomon követhessük a látogatók forrását és viselkedését. Ezek a címkék segítenek abban, hogy pontosan tudjuk, honnan érkeznek a látogatók, például egy e-mail kampányból, közösségi médiából vagy hirdetésekből. Az UTM-címkék adatai lehetővé teszik a hirdetések teljesítményének mérését, így optimalizálhatjuk marketing stratégiánkat.
Hogyan kell létrehozni UTM-címkéket?
Mik a leggyakoribb hibák az UTM-címkék használata során?
Hogyan elemezhetjük az UTM-címkék adatait?