Márkaarculati irányelvek közösségi médiában

Találd meg a legjobb szakembert, aki kidolgozza a márkaarculati irányelveket a közösségi médiára! Kérj ajánlatot most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Social media stratégia kidolgozása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene kidolgozni egy hatékony social media stratégiát a cégem számára. Fontos, hogy a szakértő tapasztalattal rendelkezzen a közösségi média platformok kezelésében, és tudja, hogy miként lehet a legjobban elérni a célcsoportunkat. A feladatod lenne áttekinteni a jelenlegi helyzetünket, javaslatokat tenni a tartalmakra és a posztolási időpontokra. Előnyt jelent, ha már dolgoztál hasonló iparágban. A munka online is végezhető.

Social media kampány tervezése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy tapasztalt szakemberre, aki segítene egy social media kampány megtervezésében. Konkrétan szeretném, ha kidolgoznád a kampány céljait, a célcsoportot és a megfelelő platformokat. Ezen kívül fontos, hogy figyelembe vedd a költségvetésemet is, és példákat hozz a lehetséges hirdetésekre. A munka online is végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz.

Közösségi média tartalom létrehozása

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Olyan kreatív szakembert keresek, aki tud segíteni a közösségi média tartalmam előállításában. Szeretném, ha posztokat, képeket és videókat készítenél, amelyek vonzóak és figyelemfelkeltőek. A feladat része lenne a tervezés is, így jónak kell lenned a tartalomnaptár létrehozásában is. Elvárás, hogy ismerd a legújabb trendeket a közösségi médiában. A munka lehet online is.

Social media analitika készítése

Miskolc
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki elvégezné a közösségi média analitikámat. Fontos, hogy pontos adatokat tudj szolgáltatni a kampányaim teljesítményéről, és javaslatokat tegyél az esetleges fejlesztésekre. Kérlek, hogy tapasztalatod legyen a Google Analytics és a különböző social media analitikai eszközök használatában. A munka online végezhető.

Social media fiókok kezelése

Pécs
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki segítene a közösségi média fiókjaim kezelésében. Szükségem van valakire, aki rendszeresen posztol, válaszol a követők kérdéseire, és aktívan részt vesz a közönséggel való interakcióban. Elvárás, hogy tudj kreatív és vonzó tartalmakat készíteni, valamint, hogy magas szintű kommunikációs készségekkel rendelkezz. A munka online is végezhető.

Social media hirdetések kezelése

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan szakértőt keresek, aki segítene a közösségi média hirdetéseim kezelésében. Szükségem van valakire, aki ért a Facebook és Instagram hirdetésekhez, és tud segíteni a hirdetések optimalizálásában. Kérlek, tapasztalatod legyen a célzott hirdetések készítésében, és ismerd a legújabb trendeket. A munka online is végezhető.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos a közösségi média a vállalkozások számára?
A közösségi média kulcsszerepet játszik a vállalkozások számára, mert lehetőséget ad arra, hogy közvetlen kapcsolatot építsenek ki a vásárlóikkal. Ezen platformok révén könnyen elérhetjük a célközönségünket, interakcióba léphetünk velük, és valós időben reagálhatunk a visszajelzéseikre. Emellett a közösségi média segít növelni a márka ismertségét, javítani az ügyfélszolgálatot, és költséghatékony módot biztosít a marketing kampányok lebonyolítására.
Hogyan válasszam ki a megfelelő közösségi média platformokat a vállalkozásom számára?
Mik a legjobb gyakorlatok a közösségi média tartalom létrehozásához?
Hogyan mérhetem a közösségi média stratégiám sikerességét?