Fék javítás gyorsan és megbízhatóan Budapesten
Találj szakértőt, aki gyorsan és hatékonyan elvégzi a fék javítást! Kérj ingyenes árajánlatot most, és biztosítsd a legjobb árat!
Ne keresgélj és telefonálgass!
Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá
Mennyibe kerül?
Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá
Árak megismeréseSzakemberek értékelésekkel
Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet
Valódi értékelések
Mindez ingyen
Kérj árajánlatot budapesti szakemberektől
Ellenőrzött értékelések a Qjob szakemberekről
259 vélemény
frissítve 25 szeptember 2025Ádám K.
Nagyon elégedett vagyok a szakemberekkel, akik a fék javítását végezték Budapesten. Joe és csapata gyorsan és profi módon oldották meg a problémát, mindössze két órát vett igénybe, és a végösszeg 35 000 forint volt. Barátságosak voltak, és minden kérdésemre készséggel válaszoltak. Az autóm most tökéletesen működik, bátran ajánlom őket mindenkinek!
Árajánlat chatbenTamás B.
Tamás végezte a fék javítást Budapesten, és nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Az autóm fékei nagyon furcsán viselkedtek, de Tamás azonnal megoldotta a problémát. A munka körülbelül két órát vett igénybe, és a végén 20 ezer forintot fizettem. Mindenképpen ajánlom őt másoknak is!
Árajánlat chatbenGeri K.
Geri gyorsan és profin megoldotta a fék javítást Budapesten. Az autóm már nem fékezett rendesen, de ő mindent alaposan átnézett. Kb. másfél órát töltött a javítással, és az ár is kedvező volt, mindössze 18 ezer forint. Nagyon figyelmes és kedves szakember!
Árajánlat chatbenAndrás P.
András segített nekem a fék javításban Budapesten, és csak jót tudok mondani róla. Nagyon gyorsan, körülbelül egy órán belül elvégezte a munkát, és a fékek tökéletesen működnek most! Az ár is baráti volt, 15 ezer forint. Kiváló szakember, aki tudja, mit csinál!
Árajánlat chatbenRóbert S.
Róbert végezte a fék javítást Budapesten, és nagyon elégedett voltam. Az autóm fékje nagyon zajos volt, de ő gyorsan kiderítette a problémát és megoldotta. A javítás körülbelül két órát vett igénybe és 22 ezer forintot kértek el érte. Mindenkinek ajánlom őt, tényleg profi és megbízható!
Árajánlat chatbenIstván T.
István foglalkozott a fék javítással Budapesten, és nagyon elégedett vagyok vele. Az autóm fékei nagyon gyengén működtek, de ő alaposan átvizsgálta és mindent rendbe rakott. A munka körülbelül másfél órát vett igénybe, és 19 ezer forintot fizettem. Nagyon kedves és segítőkész szakember!
Árajánlat chatbenNézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on
Fék javítás Budapesten
Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt a fékek javításában Budapesten. A feladatom az, hogy ellenőrizze és javítsa a járművem fékrendszerét, mivel problémákat észleltem a fékezés során. Elvárás, hogy legyen megfelelő szakképesítése és tapasztalata a fékrendszerek javításában, különösen a fékbetétek, fékfolyadék és féktárcsák cseréjében. A munka során precíz és alapos munkát várunk, és fontos, hogy a javítást a megbeszélt időpontban, Budapest területén végezze el. Köszönöm!
Fék javítás
Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet nekem a fékek javításában. Az autóm egy 2015-ös Volkswagen Golf, és úgy érzem, hogy a fékek nem működnek olyan jól, mint régen. Szeretném, ha megnéznéd, hogy mi lehet a probléma, és ha szükséges, végezz el minden szükséges javítást. Fontos, hogy tapasztalt legyél a fékrendszerek javításában, és hozd magaddal a megfelelő szerszámokat. A helyszín Budapesten van, és lehetőleg a jövő hét végére lenne szükségem a javításra.
Fékbetét csere
Helló! Azt szeretném, ha segítenél nekem a fékbetétek cseréjében. Az autóm egy 2012-es Ford Focus, és már régóta hallom a fémes nyikorgást, ami arra utal, hogy ideje lenne a cserének. Kérlek, ellenőrizd a hátsó fékeket, és ha szükséges, cseréld ki a betéteket. Én Budapesten élek, és nagyon fontos számomra, hogy a munka precízen legyen elvégezve. További részleteket szívesen egyeztetek, ha szükséges.
Fékfolyadék csere
Szia! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítséget tud nyújtani a fékfolyadék cseréjében. Az autóm egy 2010-es Opel Astra, és hallottam, hogy ez a folyamat fontos a biztonság szempontjából. Kérlek, ellenőrizd a folyadék szintet és állapotot, és ha szükséges, végezd el a cserét. A munkát Budapesten szeretném, és fontos, hogy minél hamarabb megtörténjen, mert az autóval gyakran közlekedem.
Fékek átvizsgálása
Helló! Olyan szakembert keresek, aki el tudja végezni az autóm fékeinek átvizsgálását. A járművem egy 2018-as Hyundai i30, és a fékekkel kapcsolatban van egy kis aggodalmam. Kérlek, nézd meg a fékpofákat, a tárcsákat és a fékfolyadék állapotát is. Budapest területén kellene, és szeretném, ha részletes javaslatot tennél, ha problémát találsz. Előre is köszönöm a segítségedet!
Fékhangok diagnosztizálása
Szia! Keresek egy autószerelőt, aki segíteni tud nekem a fékekkel kapcsolatos furcsa hangok diagnosztizálásában. Az autóm egy 2016-os Skoda Octavia, és nem tudom, mi lehet a baj, de hangosabbá vált a fékezés. Kérlek, nézd meg alaposan a fékrendszert, és mondj el minden észlelt problémát. Budapesten kellene elvégezni a munkát, és szeretném, ha részletes tájékoztatást kapnék a javításokról, amennyiben szükséges.
Fék javítás – mire számíthatsz
A fékrendszer állapota dönt a biztonságról, ezért a fék javítás nem halogatható. A Qjob.hu-n nem egyetlen szervizhez kötődsz: különböző autószerelők, fék specialisták és mobil szerelők pályáznak a feladatra, te pedig ár, értékelés és közelség alapján választasz. Ha napi ingázáshoz vagy családi utakhoz használt autódról van szó, egy 0,2–0,4 mm-es minimális betétkopás is érezhető fékút-növekedést okozhat. A féktárcsák ütése már 0,03–0,05 mm radiális eltérésnél remegést ad a pedálon; a folyadék forráspontja DOT 4 esetén új állapotban jellemzően 230–270 °C, nedves állapotban 155–180 °C, ami évek során lecsökkenhet. A fék javítás Budapesten ezért gyakran teljeskörű diagnosztikával indul, hogy a kopást, korróziót, hőrepedést és szivárgásokat azonnal feltárják.
- Próbaút és mérés
- OBD hibakód olvasás
- Féktárcsa vastagságmérés
- Fékbetét szemrevételezés
- Fékfolyadék tesztelés
- Csúszósín tisztítás
A gyakorlatban egy átlagos kompakt autónál elöl 22–25 mm új tárcsavastagságból 19–21 mm a minimum; hátul gyakran 9–10 mm új, 7–8 mm a határérték. A betét vastagság 10–12 mm-ről 2–3 mm-re kopva már cserés. A szakemberek a csúszósíneket és a betéthátlapokat nagy hőállóságú pasztával kezelik, a nyeregpofák vezetőcsapjait 30–40 Nm körül húzzák meg típustól függően, a kerékcsavarokat 110–140 Nm-rel. Gumi fékcsöveknél az öregedés mikrorepedéseket okozhat, ami részleges elzáródást és félrehúzást eredményez. Elektronikus kéziféknél (EPB) célszerszámos visszatekerés kell; itt az autószerelő diagnosztikai eszközzel oldja a motort, hogy a hátsó betétek ne sérüljenek. Ha a pedál szivacsos, levegősödés, belső főfékhenger-kopás vagy elöregedett folyadék gyanítható. A mobil szerelő helyszíni fékbetét- és tárcsacserét is vállalhat, feltéve hogy a felület és a biztonság adott; nagyobb munkák (nyeregrevízió, csőcsere) műhelyt igényelnek.
Sok hibajelenség egyszerű jelekkel felismerhető. Kereplő hang fékezéskor: gyakran laza rugólemez vagy betétperem. Sikítás: üvegesre égett betét, hiányzó antisípoló lemez, hornyolt tárcsán nem megfelelő betét. Rázkódás 90–110 km/h körül fékezve: tárcsarunout vagy a kerékagy felületi korróziója megmunkálás nélkül. Jobbra-balra húzás: eltérő súrlódási együttható a két oldalon, letapadt dugattyú, szoruló vezetőcsap vagy egyoldali szennyeződés. A fékfolyadék mérhető forráspontja 170 °C alatt már csereérett; a csere ciklusa 2 év vagy 30–40 ezer km, ABS/ESP rendszernél különösen fontos a friss, vízmentes folyadék.
Fék szerviz árak és tételes példák
A Qjob.hu-n a fék javítás árai a járműkategóriától, alkatrész-minőségtől (OE, prémium utángyártott, budget) és a munka bonyolultságától függenek. Az alábbi táblázat átlagos, Budapesten gyakran látott díjakat mutat, anyaggal és munkadíjjal együtt, tájékoztató jelleggel. Kérj több ajánlatot, mert a szakemberek profilja és felszereltsége befolyásolja a végösszeget.
Munka | Átlagár (Ft) | Időtartam |
---|---|---|
Első fékbetét csere | 22 000–38 000 | 40–60 perc |
Első tárcsa+betét csere | 58 000–95 000 | 1,5–2,0 óra |
Hátsó tárcsa+betét (EPB) | 68 000–110 000 | 2,0–2,5 óra |
Dobfék felújítás hátul | 45 000–80 000 | 2,0–3,0 óra |
Fékfolyadék csere | 12 000–22 000 | 30–50 perc |
Fékcső/gumi cső csere | 18 000–35 000 / oldal | 1,0–1,5 óra |
Fékmunkahenger csere | 20 000–34 000 | 1,0–1,5 óra |
Nyereg felújító készlet | 28 000–55 000 | 1,5–2,0 óra |
Tárcsa síkolás (helyben) | 16 000–28 000 / pár | 50–70 perc |
Példa: középkategóriás autó, első tárcsa+betét prémium szett. Alkatrész 45 000–70 000 Ft, munkadíj 20 000–28 000 Ft, összesen 65 000–98 000 Ft. Ha a kerékagyon erős oxidáció van, 15–25 perc plusz tisztítási idő és 3–6 000 Ft kiegészítő költség számíthat. Másik példa: hátul dobfék karbantartás. Pofaszett 10 000–18 000 Ft, munkahenger 6 000–12 000 Ft, rugókészlet 3 000–5 000 Ft, munkadíj 20 000–30 000 Ft; teljes költség 39 000–65 000 Ft.
Az árakat befolyásolja a betét anyaga (organikus, félfémes, kerámia), a tárcsa kialakítása (tömör, hűtött, perforált, hornyolt) és a jármű tömege. Kerámia betét csendes és pormentesebb, de hidegen kissé gyengébb lehet és drágább. Félfémes betét jobb hőelvezetéssel bír, sportos használathoz kedvelt. A fékfolyadék csere ABS-aktív légtelenítő üzemmóddal történik, hogy a szelepblokkban rekedt buborékok is távozzanak; ehhez a fék specialista diagnosztikát használ. 4 kerék légtelenítése sorrendben a gyártói előírást követi (általában a főfékhengertől legtávolabb eső kerék felől haladva), 0,6–1,0 liter folyadékkal számolva.
Fontos a helyes bejáratás: új tárcsa+betét esetén 300–500 km-ig kerülni kell a vészfékezést. 10–12 közepes lassítás 60-ról 20 km/h-ra, köztük 300–500 m hűtési szakasz segít egyenletes átmeneti réteg kialakítását a tárcsán. Ha ez elmarad, könnyebben alakul ki hot spot és későbbi remegés. Flottás autóknál a vezetési stílus (motorfék használat, fék előhűtés) akár 20–30%-kal növelheti a betét élettartamát, amely városban 20–30 ezer km, autópályán 40–60 ezer km körül alakulhat.
Fék ellenőrzés és megbízható szakemberek
Nem mindenkinek ugyanaz a jó: van, akinek a gyors kiszállás és a mobil szerelő a fontos, másnak a műhelyben végzett, mérőórával dokumentált runout-ellenőrzés és a fékpad jegyzőkönyv. A Qjob.hu-n több, egymástól független szakember jelentkezik a munkára, így valós versenyárat kapsz. Profiljukon láthatod a képesítést, referenciát, fényképes munkákat, valamint a garanciális feltételeket. Nem egy cég szolgáltatását hirdetjük: különböző autószerelők és fék specialisták kínálják a fék javítás szolgáltatásait, eltérő eszközparkkal és tapasztalattal.
Jellegzetes munkamenet: online hibaleírás és fotók, rövid telefonos egyeztetés, próbaút a szerelővel, emelős vizsgálat, féktárcsa vastagság és ütésmérés mérőórával (0,01 mm felbontás), vezetőcsap mozgás ellenőrzése, porvédők és tömítések szemléje, folyadék forráspont teszt, majd tételes ajánlat. Garancia esetén a betétek és tárcsák gyártói feltételei irányadók, a munkadíj garanciát pedig a kiválasztott szakember vállalja. Aki sok városi megállás-gyorsítás ciklust fut Budapesten, annak érdemes rövidebb, 10–12 ezer km-es ellenőrzési periódust tartani, különösen hybrid és automata váltós autóknál, ahol a fék gyakran kis hőciklusokban dolgozik és a tárcsa felülete könnyebben rozsdásodik.
Ha a fékpedál úszó, a kocsi félrehúz vagy állás után hallható fémes sercegés jelentkezik, ne várd meg, míg a kopásjelző a tárcsát karistolja. Teljes tengelycserét érdemes egyben elvégezni, mert vegyesen kopott betétek és eltérő tárcsafelület különbséget ad a bal és jobb oldalon. A fékcsövek állapotára 7–10 éves korban külön figyelni kell: felpuhult fal vagy nedvesség a csatlakozásoknál a közelgő csere jele. ABS lámpa esetén a kerékfordulatszám jeladó kábelének és csatlakozóinak oxidációja gyakori ok, de gyűrűhibát is okozhat törmelék vagy rozsda.
A platformon többféle árazási modell elérhető: fix csomagár, óradíj (8 000–15 000 Ft/óra), illetve helyszíni kiszállási díj 0–8 000 Ft között. Részletes számlát kérhetsz, és a szakemberrel egyeztethető, hogy saját, hozott alkatrésszel vagy általa beszerzett, számlás készlettel dolgozzon. A hozott alkatrész munkadíja sokaknál némileg magasabb, ami átláthatóan jelölve van az ajánlatban. A fék javítás Budapesten akkor lesz gördülékeny, ha előre megadod az alvázszámot (VIN), motorkódot, fékrendszer gyártót (pl. TRW, ATE, Bosch), hogy a beszerzés pontos legyen és ne álljon meg a munka a műhelyben.
Külön kérésre a szakemberek elvégzik a kerékagy felületének finom tisztítását és korrózióvédelmét, ellenőrzik a kerékcsapágy holtjátékát, és nyomatékkulccsal húzzák meg a csavarokat. Sok hibát ez a gondosság előz meg: a nem megfelelő nyomaték és a rozsdás felfekvő felület a legtöbb fékrezgés forrása. A beépítés után próbaút során a szerelő ellenőrzi a hőeloszlást infrás hőmérővel (jobb–bal különbség legfeljebb 10–15 °C), majd szükség esetén finom igazítást végez. Így a különböző szakik munkája és szemlélete között is megtalálhatod azt, amelyik a te autódhoz és vezetési stílusodhoz a legjobban illik, és a városi forgalomban is megbízható fékhatást ad.
Kapcsolódó szolgáltatások
- Szintszabályzós lengéscsillapító felújítás
- Audi a6 automata váltó felújítás
- Skoda váltó felújítás
- VW sharan váltó felújítás
- Tiptronic váltó felújítás
- Mercedes automata váltó felújítás
- Váltó javítás
- Automata váltó felújítás
- Kormánymű felújítás békéscsaba
- Elektromos kormánymű felújítás
- Ford focus kormánymű felújítás
- Kamion kormánymű felújítás
- Motor fék légtelenítés
- Fék csere
- Féktárcsa csere
- Motorháztető fényezés
- Autófólia eltávolítás
- Klíma tisztítás
- Autóklíma töltés árak
- Klíma kompresszor felújítás
- Légkondi tisztítás
- Autóklíma tisztítás
- Toyota szerviz
- Nissan szerviz
- Mitsubishi szerviz
- SEAT szerviz
- Land Rover szerviz
- Bőrülés javítás
Szolgáltatási katalógus
- Motorcsere
- Turbófeltöltő beépítés
- Kipufogó javítás
- Fojtószelep tisztítás
- Katalizátor tisztítás
- Kőfelverődés javítás
- Autó tetőkárpit javítás
- Horpadás javítás
- Karosszéria horpadás javítás
- Autó szélvédő javítás
- Szélvédő karc javítás
- Autóüveg fóliázás
- Önindító javítás
- Ülésfűtés beszerelés
- Gumicsere
- Felni javítás
- Alufelni javítás
- Defektjavítás
- Teherautó javítás
- Teherautó alváz javítás
- Napellenző javítás
- Motordiagnosztika
- Autóvillamossági szerviz
- Eredetiségvizsgálat
- Műszaki vizsga
- Automata váltó olajcsere
- Vezérműszíj csere
- Autó klíma javítás
- Autórádió javítás
Azért vagyunk, hogy segítsünk!
Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!
06 (1) 808 9788