Marketing banner készítése alkalmazáson belül

Készítsd el a legjobb marketing bannerjeidet az alkalmazásodban! Kérj ajánlatot szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Belső hirdetések fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet a belső hirdetéseink fejlesztésében. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a hirdetési stratégiákban és a marketing területén. A feladatod az lenne, hogy áttekintsd a jelenlegi hirdetéseinket, és javaslatokat tegyél a hatékonyságuk javítására. Kérlek, oszd meg velem a korábbi munkáidat és tapasztalataidat. Az együttműködés online zajlana, így rugalmasan tudnánk dolgozni.

Belső hirdetések optimalizálása

Debrecen
3 hónapja

Szia! Keresek egy marketing szakértőt, aki segítene a belső hirdetéseink optimalizálásában. A feladatod lenne a hirdetések jelenlegi hatékonyságának felmérése és a célcsoportunknak leginkább megfelelő új kampányok kidolgozása. Nagyon örülnék, ha mutatnál nekem korábbi projekteket, amik hasonló területen készültek. Ez a munka online végezhető, így bármikor elérhető vagy.

Belső hirdetési anyagok tervezése

Szeged
3 hónapja

Helló! Olyan kreatív szakembert keresek, aki segítene a belső hirdetési anyagok tervezésében. Szükségem lenne szövegekre, grafikákra és egyéb anyagokra, amelyek vonzóak és figyelemfelkeltőek. A munka során fontos, hogy figyelj a márkánk arculatára és a célcsoportunkra is. Kérlek, mutass példákat a munkáidból, és tüntesd fel, hogy mennyi idő alatt tudod elkészíteni a terveket. Online munkát keresek, így bármelyik városban elérhető lehetsz.

Belső hirdetések elemzése és fejlesztése

Pécs
3 hónapja

Szia! Keresek egy szakértőt, aki analizálja a korábbi belső hirdetéseinket, és javaslatokat tesz a fejlesztésükre. Fontos, hogy érts a marketing analitikához és tudj dolgozni a különféle hirdetési platformokkal. A feladat tartalmazza a hirdetések teljesítményének nyomon követését is. Ha van tapasztalatod a data-driven megközelítésekben, az nagy előny lenne. Ez a munka online végezhető, így rugalmasan tudunk egyeztetni.

Belső hirdetések kreatív fejlesztése

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan kreatív marketing szakembert keresek, aki segítene a belső hirdetéseink kreatív fejlesztésében. Eddig ismerős márkák hirdetését szeretnénk újragondolni. Szükségem lenne egyedi szövegekre és kreatív ötletekre, amik igazán megszólítják a célcsoportot. Ha van tapasztalatod a kreatív hirdetési kampányok kidolgozásában, kérlek, jelentkezz! Az együttműködés online zajlana.

Belső hirdetések kezelésének fejlesztése

Online munka
3 hónapja

Szia! Keresek egy tapasztalt marketing szakértőt a belső hirdetéseink fejlesztésére és kezelésére. A feladatod az lenne, hogy optimalizáld a jelenlegi hirdetéseinket, és új ötleteket hozz a sikeres kampányokhoz. Kérlek, oszd meg velem a legjobb gyakorlataidat, és azt, hogy milyen eszközöket használsz a hirdetések nyomon követésére. Ez a munka távolról végezhető, így rugalmasan tudunk dolgozni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos a belső hirdetések fejlesztése egy vállalat számára?
A belső hirdetések fejlesztése kulcsfontosságú, mert segít a vállalatoknak jobban kommunikálni a munkavállalóik felé a fontos információkat és értékeket. A jól megtervezett belső hirdetések nemcsak informálják a dolgozókat, hanem ösztönzik is őket, hogy aktívan részt vegyenek a vállalati kultúrában. Emellett javítják a munkavállalói elköteleződést és motivációt, ami hosszú távon növeli a termelékenységet és a vállalat sikerességét.
Melyek a hatékony belső hirdetési stratégiák?
Hogyan mérhetjük a belső hirdetések hatékonyságát?
Milyen eszközök segíthetnek a belső hirdetések fejlesztésében?