Felhasználói újraaktiváló forgatókönyvek kidolgozása és megvalósítása

Hozd vissza felhasználóidat egyedi újraaktiváló üzenetekkel! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Újraaktiváló forgatókönyvek kidolgozása

Online munka
3 hónapja

Szia! Az a feladatom, hogy újraaktiváló forgatókönyveket készítsek, és ehhez keresek egy szakembert. Arra van szükségem, hogy részletesen kidolgozd a forgatókönyveket, amelyek segítenek a korábbi ügyfelek újra megszólításában. Fontos, hogy ismerd a marketing és kommunikáció alapjait, és tudj kreatívan gondolkodni. A cél az, hogy az üzenetek valóban megszólítsák az ügyfeleinket. A munka online történik, tehát kérem, hogy rugalmas légy az időbeosztásoddal, és a kommunikációnk is főleg online lesz.

Reaktív marketing forgatókönyvek tervezése

Online munka
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakértőre, aki segít újraaktiváló forgatókönyveket kidolgozni a marketing kampányainkhoz. A feladatod az lesz, hogy elemezd a korábbi kampányainkat, és olyan forgatókönyveket javasolj, amelyek hatékonyan tudják visszahozni az ügyfeleinket. Kérlek, legyen tapasztalatod a marketing területén, és ismerd a legújabb trendeket. Az együttműködés online zajlik, így fontos, hogy jól tudj kommunikálni írásban.

Újraaktiváló forgatókönyvek írása

Online munka
3 hónapja

Kedves Szakember! Olyan támogatót keresek, aki segítene nekem újraaktiváló forgatókönyvek megírásában. Az a célom, hogy fel tudjam kelteni a korábbi vásárlóink figyelmét, és ösztönözzem őket a visszatérésre. Szükségem van kreatív ötletekre és jól megfogalmazott üzenetekre. Ideális esetben, ha van tapasztalatod az e-mail marketing vagy munkafolyamatok automatizálása terén, az nagy előny lenne. A munka online fog történni, így bármikor elérhető vagy.

Forgatókönyvek kidolgozása visszatérő ügyfelek számára

Online munka
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne valakire, aki tapasztalt az újraaktiváló forgatókönyvek tervezésében. Az lenne a feladatod, hogy kitalálj olyan forgatókönyveket, amelyek segítenek, hogy a volt ügyfelek újra érdeklődjenek a termékeink iránt. Fontos, hogy rendelkezzen marketing háttérrel és tapasztalattal az ügyfélkapcsolatok kezelésében. A munkát online végeznénk, és várom az ötleteidet és javaslataidat!

Újraaktiváló forgatókönyvek stratégiájának kialakítása

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segít kidolgozni újraaktiváló forgatókönyveket a vállalkozásom számára. Kérlek, készíts javaslatokat arra vonatkozóan, hogyan tudnánk a korábbi ügyfeleinket visszacsalogatni. Szükségem van arra, hogy legyen tapasztalatod a tartalommarketingben és a digitális kommunikációban. Mivel a munka online folytatódik, fontos, hogy tudj önállóan dolgozni, és tisztában legyél a határidőkkel.

Újraaktiváló forgatókönyvek fejlesztése

Online munka
3 hónapja

Kedves Szakember! Újraaktiváló forgatókönyvek fejlesztéséhez keresek segítséget. Szükségem van egy kreatív gondolkodású személyre, aki képes hatékony stratégiákat kidolgozni a régi ügyfelek visszahozására. Tudom, hogy ez egy izgalmas feladat, ezért keresek valakit, aki tapasztalattal rendelkezik a piac analízisében és az ügyfélkapcsolatokban. A munka online történik, és fontos, hogy jó időbeosztással rendelkezz, hogy a projektek határidőre elkészüljenek.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az az újraaktiváló forgatókönyv és mikor érdemes használni?
Az újraaktiváló forgatókönyv olyan tervezett lépések összessége, amelyeket akkor alkalmazunk, amikor egy korábban inaktív vagy alacsony aktivitású felhasználót szeretnénk visszacsábítani. Ezt leggyakrabban akkor érdemes bevetni, ha a felhasználó már hosszabb ideje nem lépett be a rendszerbe, vagy nem mutatott aktivitást a termékünkkel kapcsolatban. Az újraaktiváló forgatókönyvek célja, hogy emlékeztessék őket a szolgáltatásainkra, és ösztönözzék őket a visszatérésre.
Milyen elemekből állhat egy hatékony újraaktiváló forgatókönyv?
Hogyan mérhetjük az újraaktiváló forgatókönyvek hatékonyságát?
Mik a leggyakoribb hibák, amelyeket az újraaktiváló forgatókönyvek tervezésekor elkövethetünk?