Hatékony email-levélkampány készítése az inaktív felhasználók visszacsábításához

Hozz létre figyelemfelkeltő email kampányokat, hogy visszahozd az inaktív felhasználókat! Kérj konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Inaktív felhasználók visszaállítása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem a weboldalamon inaktív felhasználók visszaállításában. A feladat az lenne, hogy készíts egy részletes lépésről lépésre útmutatót, hogy hogyan lehet a felhasználókat újra aktívvá tenni, és az ehhez szükséges technikai beállításokat is elvégezd. Fontos, hogy ismerd a legfrissebb webfejlesztési trendeket és jártas legyél a felhasználói fiókok kezelésében. Ha online tudod ezt elvégezni, az szuper lenne, de Budapest környékéről is várom a jelentkezőket!

Inaktív felhasználói fiókok újraélesztése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki szakértője az inaktív felhasználói fiókok kezelésének. A feladatod az lenne, hogy elemezd az inaktív fiókok adatbázisát, és készíts stratégiát a visszaélesztésükhöz. Kérlek, hogy tudd, mit tegyél, hogy minél több felhasználót sikerüljön visszahozni a rendszerbe. Remélem, tudsz online is segíteni, de természetesen Debrecenben is várom a jelentkezéseket.

Felhasználói aktivitás növelése

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt az inaktív felhasználók aktivitásának növelésében. A feladatod lesz, hogy készíts egy részletes tervet arról, hogyan érhetjük el, hogy a felhasználók újra aktívan használják a fiókjukat. Fontos, hogy a kommunikációd barátságos legyen, és ismerd a leghatékonyabb eszközöket és módszereket, amikkel ezt elérhetjük. Ha online tudod végezni a munkát, az előny, de Szegedről is várom a jelentkezőket.

Inaktív fiókok újraaktiválása

Pécs
3 hónapja

Helló! Keresek egy olyan szakembert, aki segíteni tudna az inaktív felhasználói fiókok újraaktiválásában. Szükségem lenne egy részletes tervre, amit követve a felhasználók újra felfedezhetik a platformot. Kérlek, sorold fel azokat a javaslatokat, amikkel sikeresebbek lehetünk, és várhatóan milyen időkeretben tudod ezt elvégezni. Online munka lenne az ideális, de Pécs környékéről is várom a jelentkezéseket.

Inaktív felhasználók elemzése

Győr
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki képes elemezni az inaktív felhasználóinkat, és javaslatokat tenni a visszaállításukra. A cél az lenne, hogy kiderítsük, miért lettek inaktívak, és mit tehetnénk, hogy visszahozzuk őket. Kérlek, adj meg néhány korábbi tapasztalatot, hasonló projektekről, és hogy milyen módszerekkel dolgozol. Online munkát részesítenék előnyben, de Győr környékén is várom a jelentkezőket.

Inaktív felhasználók újraaktiválására irányuló kampány

Online munka
3 hónapja

Üdvözöllek! Olyan szakember segítségét keresem, aki képes kidolgozni egy kampányt az inaktív felhasználóink számára. A feladatod az lenne, hogy készíts egy marketing tervet az inaktív felhasználók visszaszerzésére, beleértve e-mailek, közösségi média posztok és egyéb kommunikációs csatornák használatát. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal online kampányok lebonyolításában, és tudj kreatívan gondolkodni. Online munka előnyben!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos az inaktív felhasználók visszaállítása?
Az inaktív felhasználók visszaállítása kulcsszerepet játszik a vállalatok növekedésében és a közönség elköteleződésében. Amikor visszahozzuk az inaktív felhasználókat, nemcsak a régi vásárlói bázist aktivizáljuk, hanem lehetőséget teremtünk arra is, hogy újra megértsük az ő igényeiket és preferenciáikat. Ekkor személyre szabott ajánlatokat vagy kommunikációt nyújthatunk számukra, amivel növelhetjük a márkához való viszonyukat.
Milyen módszerek léteznek az inaktív felhasználók aktiválására?
Milyen jelei vannak egy felhasználó inaktivitásának?
Hogyan mérhetjük az inaktív felhasználók hatását a vállalat teljesítményére?