Automatikus levelek hozzáadása CRM-hez Outlook makróval

Találj CRM szakértőt, aki segít az Outlook makrókkal automatizálni az e-mailek kezelését! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM e-mailek hozzáadása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan specialistát keresek, aki segítene a CRM rendszeremhez e-maileket hozzáadni. A feladat az lenne, hogy a meglévő ügyfélinformációim alapján importálj egy adott számú e-mailt a CRM-be, hogy azok könnyen nyomon követhetőek és kezelhetőek legyenek. Fontos, hogy a specialistának legyen tapasztalata CRM rendszerekkel, és ismerje a legjobb gyakorlatokat az adatbevitel során. Az online munka során az adatokat bizalmasan kell kezelni, és a határidőt egy héten belül szeretném teljesíteni. Kérlek, jelezd, ha érdekel a projekt!

E-mailek integrálása CRM rendszerbe

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segít az e-maileim hozzáadásában a CRM rendszerembe. A cél az, hogy minden fontos üzenetet összegyűjtsek, és ezeket rendszerezetten tárolhassam. Elvárás, hogy érts a különböző CRM platformokhoz, és hogy az e-maileket megfelelő kategóriákba tudd sorolni. Az online munka lehetőséget biztosít, ezért rugalmas időbeosztásban gondolkodom, de szeretném, ha a munka 5 napon belül befejeződne. Kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot, ha tudnál segíteni!

CRM e-mailek feltöltése

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakemberre van szükségem, aki érti a CRM rendszereket, és segíteni tud nekem az ügyfélemailek feltöltésében. A feladat lényege, hogy a rendelkezésre álló e-maileket rendszerezve kell feltölteni, hogy a jövőben könnyen hozzáférhetőek legyenek. A szakembernek tapasztalattal kell rendelkeznie az e-mail marketing és adatkezelés terén. Az online munka során a határidő 10 nap, és fontos, hogy az adatokat bizalmasan kezeljük. Kérlek, írd meg, ha érdekel a munka!

E-mailek integrálása a CRM-be

Pécs
3 hónapja

Kedves leendő collaborator! Olyan személyt keresek, aki segítene nekem az e-maileim integrálásában a CRM rendszerembe. A feladat során szükség van a meglévő ügyféladatok feldolgozására és azok pontos átvitelére. Elvárás, hogy ismerd a CRM alkalmazásokat és az adatkezelési jogi követelményeket. Az online munka lehetőségét javaslom, és az időkeret 7 nap. Ha érdekel a projekt, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot!

CRM e-mailek hozzáadása és rendszerezése

Győr
3 hónapja

Helló! Szeretnék egy tapasztalt szakembert találni, aki segít nekem e-mailek hozzáadásában a CRM rendszerembe. A feladat lényege, hogy az ügyfeleim levelezését rendszerezetten archiváljam, és biztosítsam, hogy minden fontos információ egyszerűen elérhető legyen. Kérlek, csak olyan szakember jelentkezzen, aki már dolgozott CRM-mel és tudja, hogyan kell az adatokat érthetően kezelni. Az online munka során fontos a határidő betartása, amit 5 napban határoztam meg. Várom a jelentkezéseket!

E-mailek CRM-be történő feltöltése

Nyíregyháza
3 hónapja

Szia! Szükségem van egy szakemberre, aki hozzá tudna segíteni az e-maileim CRM rendszerbe történő feltöltéséhez. A feladat az, hogy a levelezésemet rendszerezve, kategorizálva tudd feltölteni, hogy később bármikor könnyen hozzáférhessek. Fontos, hogy legyen tapasztalatod a CRM rendszerekkel, és hogy tisztában legyél az adatvédelmi előírásokkal. Az online munka keretein belül várom a jelentkezéseket, és szeretném, ha a munkát 1 héten belül el tudnád végezni. Kérlek, írj, ha érdekel ez a feladat!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM és hogyan segíthet az e-mailek kezelésében?
A CRM, vagyis az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy nyomon kövessék és kezeljék az ügyfelekkel kapcsolatos interakciókat. Az e-mailek hozzáadása a CRM rendszerhez segít egy centralizált platformot létrehozni, ahol az összes kommunikáció egy helyen elérhető. Ez megkönnyíti a csapatok számára az információk megosztását, a követések nyomon követését és nagyobb átláthatóságot biztosít az ügyfélszolgálat számára.
Hogyan adhatok hozzá e-maileket a CRM rendszeremhez?
Milyen előnyökkel jár az e-mailek CRM-be való integrálása?
Mik a legjobb gyakorlatok az e-mailek CRM rendszerhez való hozzáadásához?