Professzionális webáruház készítés marketingeszközökkel

Hozz létre sikeres online boltot hatékony marketingeszközökkel! Kérj szakértői konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Webáruház marketing stratégia kidolgozása

Budapest
2 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki segíthet nekem egy webáruház marketing stratégiájának kidolgozásában. A feladatod az lenne, hogy elemezd a jelenlegi piaci helyzetet, és javasolj olyan marketing eszközöket, amik segítenek a forgalom növelésében. Fontos, hogy tapasztalatod legyen online marketingben, és ismerd a legújabb trendeket. A munka végezhető online, de szeretném, ha hetente egyszer online konzultációra is sor kerülne.

SEO optimalizálás a webáruházhoz

Debrecen
2 hónapja

Kedves szakemberek! Az online boltomban szeretném javítani a keresőoptimalizálásomat, hogy több vásárlót vonzhassak. Olyan SEO szakértőt keresek, aki segítene az oldal tartalmának optimalizálásában és a kulcsszavak kiválasztásában. Kérem, hogy előző munkáid példáit is oszd meg velem. A munka végezhető online is, és a határidő három hét múlva van.

Közösségi média kampány tervezése

Szeged
2 hónapja

Helló! Olyan közösségi média szakértőt keresek, aki képes lenne megtervezni és lebonyolítani egy kampányt a webáruházam számára. Szükségem van kreatív ötletekre, hogy hogyan tudnánk elérni a célközönségünket a Facebookon és Instagramon. Kérlek, oszd meg a korábbi kampányaid tapasztalatait, és mondd el, hogyan tudnánk együttműködni. A feladat online végezhető.

Hirdetések készítése és kezelése

Pécs
2 hónapja

Sziasztok! Hirdetési szakembert keresek, aki segítene a webáruházam hirdetéseinek elkészítésében és kezelésében. Számomra fontos, hogy a hirdetéseid figyelemfelkeltőek legyenek, és jó CTR-t érjenek el. Kérlek, mesélj a tapasztalataidról és a sikereidről a korábbi munkáid során. A munka online végezhető, de jó lenne, ha heti egy megbeszélésre is sort tudnánk keríteni.

Email marketing kampány tervezése

Győr
2 hónapja

Kedves szakemberek! Szeretném, ha segítenél nekem egy email marketing kampány megtervezésében a webáruházam számára. Olyan embert keresek, aki érti a célcsoportom igényeit, és képes egy vonzó, effektív email sorozat elkészítésére. Kérem, mutasd be az eddigi munkáidat, és az áraidat is. A feladat online végezhető.

Webáruház dizájnjának optimalizálása

Budapest
2 hónapja

Helló! Olyan dizájnert keresek, aki segítene a webáruházam felhasználói felületének optimalizálásában. Fontos, hogy a felhasználói élmény javuljon, és növelni tudjuk az átkattintási arányt. Kérlek, mesélj a korábbi projektjeidről, és mutasd be a portfóliódat. A munka online végezhető, és szeretném, ha a javaslataidat egy hónapon belül megkapnám.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos a webáruház marketingje a sikeres online értékesítéshez?
A webáruház marketingje kulcsszerepet játszik az online értékesítés sikerében, mert segít elérni a potenciális vásárlókat, akik érdeklődhetnek a termékeid iránt. A megfelelő marketing stratégia lehetővé teszi, hogy a webáruház több látogatót vonzzon, ami megemeli az átkattintási arányt és végül a vásárlások számát. A versenytársak világában elengedhetetlen, hogy kiemelkedj a tömegből, és a marketing eszközök segítségével építheted a márkád hírnevét és a vásárlói bizalmat.
Milyen online marketing eszközök a leghatékonyabbak egy webáruház számára?
Hogyan mérhetem a webáruházam marketingtevékenységeinek hatékonyságát?
Melyek a leggyakoribb hibák a webáruház marketingjében, amelyeket el kellene kerülni?