Call tracking megoldások alkalmazásban és weboldalon – növelje üzlete eredményességét!

Kapcsolj be call trackinget alkalmazásodon és webhelyeden! Kérj szakértői konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Híváskövetés alkalmazás fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem létrehozni egy híváskövetés alkalmazást, amelyet weben és mobilon is használni lehet. Az alkalmazásnak képesnek kell lennie arra, hogy nyomon kövesse és elemezze a hívások adatait, beleértve a hívások időpontját, időtartamát és a hívó felek adatait. Fontos, hogy a felület felhasználóbarát legyen, és a felhasználóknak könnyen hozzáférhető statisztikákat nyújtson. Olyan tapasztalt fejlesztőt keresek, aki jártas a mobil és webes fejlesztésben, ideális esetben már dolgozott hasonló projekteken. Kérlek, írd le az eddigi tapasztalataidat, és hogy milyen technológiákat használtál. Az együttműködés online történik.

Webes híváskövetés rendszer kidolgozása

Online munka
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene létrehozni egy webes híváskövetési rendszert. Az alkalmazásnak képesnek kell lennie a hívások részletes nyomon követésére, és statisztikai elemzéseket is tudnia kell végezni. A dizájn legyen modern és reszponzív, hogy különböző eszközökön is jól működjön. Kérlek, ha rendelkezel tapasztalattal webfejlesztés terén és ismered a hívásnaplózási rendszerek működését, akkor jelentkezz. Az együttműködés online folytatódik, így rugalmas időpontot tudunk megbeszélni.

Híváskövetési app fejlesztése Androidra

Debrecen
3 hónapja

Üdv! Olyan Android fejlesztőt keresek, aki képes létrehozni egy híváskövető alkalmazást. Az appnak nyújtania kell az összes hívás részletes adatait, és lehetővé kell tennie különböző szűrési lehetőségeket, hogy könnyen áttekinthető legyen. Kérlek, mesélj az eddigi tapasztalataidról, és hogy milyen technológiát ajánlanál a fejlesztéshez. Az együttműködés online zajlik, így bármikor elérhetjük egymást.

Híváskövetés webes felületének megtervezése

Szeged
3 hónapja

Szia! Olyan UX/UI dizájnert keresek, aki segítene egy híváskövető webes felület megtervezésében. Szeretném, ha a felhasználói élmény magas szintű lenne, és az adatokat könnyen áttekinthető és vizuálisan vonzó módon jelenítené meg. Ha van tapasztalatod hasonló projektekben, kérlek, mutasd be portfóliódat. Az együttműködés online fog történni, így minden rugalmasan megoldható.

Híváskövetés applikáció backend fejlesztés

Pécs
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy backend fejlesztőre, aki tapasztalt a híváskövető alkalmazások készítésében. Az adatok hatékony tárolására és kezelésére lesz szükség, és a rendszernek zökkenőmentesen kell működnie a frontenddel. Kérlek, írd le, milyen technológiákat használsz, és milyen tapasztalataid vannak. Az együttműködés online formában valósul meg.

Híváskövetési alkalmazás integráció

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan fejlesztőt keresek, aki segítene integrálni egy híváskövető alkalmazást különböző platformokkal, mint például CRM rendszerek. Fontos, hogy az integráció zökkenőmentes legyen, és az adatok valós időben frissüljenek. Ha van tapasztalatod ilyen típusú integrációkban, kérlek, oszd meg velem, és mesélj a korábbi munkáidról. Az együttműködés online fog történni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a híváskövetés, és hogyan működik az appon és a weben?
A híváskövetés egy olyan funkció, amely lehetővé teszi, hogy nyomon követhessük a telefonhívásokat, beleértve a bejövő és kimenő hívásokat is. Az alkalmazás használatával a felhasználók részletes statisztikákat kaphatnak a hívásaikról, például a hívások időtartamáról és a hívó felekről. A webes felületen ugyanezek az adatok könnyen áttekinthető formában érhetők el, így a felhasználók egyszerűen elemezhetik a hívásaikat, és az adatok alapján optimalizálhatják a kommunikációs szokásaikat.
Milyen előnyei vannak a híváskövetés alkalmazás használatának?
Hogyan tudom beállítani a híváskövetés funkciót az alkalmazáson és weben?
Mennyire pontosak az adatok, amelyeket a híváskövetés app biztosít?