Felhasználói forgatókönyvek kutatása mobilalkalmazásban

Fedezd fel a felhasználói élmény titkait! Kérd szakértőink segítségét a mobilalkalmazásod fejlesztéséhez most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Felhasználói Kutatás Elvégzése

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki tud segíteni a felhasználói kutatás lebonyolításában. A feladatod az lenne, hogy interjúkat készíts felhasználókkal, és összegyűjtsd az adatokat a termékünkről. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a felhasználói kutatás terén, és tudj kérdéseket feltenni, amelyek valóban segítenek megérteni a felhasználók igényeit és problémáit. Az online interjúkat Zoom-on kell lebonyolítani, és a munkát rugalmasan tudjuk időzíteni. Kérlek, küldd el az eddigi munkáidat és referenciáidat!

Felhasználói Igények Feltérképezése

Budapest
3 hónapja

Helló! Felhasználói kutatást szeretnék végezni, és egy tapasztalt kutatót keresek ehhez. A feladat lényege, hogy mélyinterjúkat készítsunk a potenciális felhasználókkal. Olyan szakemberre van szükségem, aki jól kommunikál, és képes kérdéseket feltenni, amelyek értékes visszajelzéseket hoznak. Az interjúk online történnek, és szeretném, ha a folyamat során részletes riportot készítenél az eredményekről. Ha van tapasztalatod hasonló projekteken, kérlek, jelezd!

Termékhasználati Szokások Kutatása

Debrecen
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy felhasználói kutatást végezni a termékünk használati szokásairól. Olyan szakembert keresek, aki képes online kérdőíveket készíteni és elemezni a válaszokat. A kutatás során fontos, hogy a felhasználók tényleges tapasztalatait és visszajelzéseit összegyűjtsük. Kérlek, szólj, ha van tapasztalatod ezzel kapcsolatban, és szeretném tudni, milyen módszereket használnál az adatok gyűjtésére és elemzésére.

Felhasználói Élmény Felmérés

Pécs
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki képes elvégezni a felhasználói élmény kutatását a weboldalunkon. A cél az, hogy megértsük, hogyan használják a felhasználók a platformot, és mik azok a pontok, ahol fejlődnünk kellene. Az interjúkat online szeretném lebonyolítani, és fontos, hogy a kutatás során részletes visszajelzéseket kapjak. Kérlek, írd le, milyen tapasztalataid vannak az UX kutatás terén, és hogyan tudnál segíteni nekem.

Fókuszcsoportos Felhasználói Kutatás

Online munka
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy fókuszcsoportos kutatást végezni a termékünkkel kapcsolatban. Olyan szakemberre van szükségem, aki tapasztalt az ilyen típusú kutatások lebonyolításában, és képes moderálni a beszélgetéseket. Az online fókuszcsoportokat Zoom-on szeretném tartani, és fontos, hogy a résztvevők véleményeit alaposan dokumentáld. Kérlek, oszd meg velem a korábbi projektjeidet és a kutatási módszereidet!

Versenytárs Elemzés és Felhasználói Kutatás

Szeged
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki el tudja végezni a versenytársaink elemzését, miközben felhasználói kutatást is végez. Szeretném, ha megértenéd, hogy mit csinálnak jól más cégek, és hogyan tudnánk jobbá tenni a saját termékünket. Az online kutatást szeretnénk lebonyolítani, és az elemzést követően részletes riportot kérnék az eredményekről. Kérlek, mesélj az eddigi tapasztalataidról és a kutatási folyamataidról!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi is az a felhasználói kutatás, és miért fontos?
A felhasználói kutatás egy módszer, amelynek célja, hogy megértsük a felhasználók igényeit, viselkedését és tapasztalatait. A kutatás segít abban, hogy a termékfejlesztés során a felhasználói szempontokat helyezzük előtérbe. Fontos, mert lehetővé teszi, hogy olyan megoldásokat hozzunk létre, amelyek valóban hasznosak és élvezetesek a felhasználók számára, így növelve a vásárlói elégedettséget és hűséget.
Milyen módszereket alkalmazhatunk a felhasználói kutatás során?
Hogyan tudom biztosítani, hogy a felhasználói kutatás eredményei relevánsak legyenek?
Milyen gyakran érdemes elvégezni a felhasználói kutatást?