Előfizetések és meghosszabbítások UX fejlesztése

Fedezd fel, hogyan teheted még vonzóbbá előfizetéseidet! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Előfizetések UX fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítségemre tudna lenni az előfizetések felhasználói élményének fejlesztésében. Konkrétan arra van szükségem, hogy elemezd a jelenlegi rendszerünket, és javaslatokat tegyél arra, hogyan lehetne azt felhasználóbarátabbá tenni. Fontos, hogy legyen tapasztalatod UX tervezésben, lehetőleg az előfizetéses szolgáltatások terén. A munkát online is elvégezheted, de szeretnék néhány videóbeszélgetést is, hogy megbeszéljük a részleteket.

Előfizetések UX javítása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Az előfizetési rendszerünk UX fejlesztésére keresek egy profi szakembert. Szeretném, ha megvizsgálnád a felhasználói folyamatokat, és ötleteket adnál, hogy mely területeken tudnánk javítani. Légy türelmes és ügyfélorientált, hiszen szeretném, ha a felhasználók könnyen eligibilisek lennének az előfizetéseik kezelésére. A munka online végezhető, de fontos, hogy jó kommunikációs készségekkel rendelkezz.

UX fejlesztési tanulmány az előfizetésekhez

Szeged
3 hónapja

Üdv! Szükségem lenne egy UX szakértőre, aki átfogó tanulmányt készít az előfizetési rendszerünk felhasználói élményéről. A feladatod az lenne, hogy azonosítsd a problémás területeket, és készítsd el a javaslataidat a fejlesztésekről. Kérlek, bizonyítsd be, hogy van tapasztalatod UX kutatásban és tervezésben. A munkát online is el lehet végezni, de szeretném, ha a javaslataidat részletesen, írásban is be tudnád nyújtani.

Előfizetések felhasználói élményének optimalizálása

Miskolc
3 hónapja

Sziasztok! Olyan UX szakemberre van szükségem, aki segít az előfizetések felhasználói élményének optimalizálásában. Szeretném, ha elemeznéd a jelenlegi felületet, és javaslatokat tennél a dizájn és a funkciók fejlesztésére. Fontos, hogy tapasztalatod legyen hasonló projekteken, és hogy tudj online dolgozni. A célunk, hogy a felhasználóink elégedettek legyenek, és könnyen tudják kezelni az előfizetéseiket.

Előfizetések UX fejlesztése - kreatív megoldásokkal

Pécs
3 hónapja

Helló! Szeretnék találni egy kreatív UX tervezőt, aki segít az előfizetési folyamataink fejlesztésében. Az lenne a feladatod, hogy javasolj innovatív megoldásokat, és dolgozz ki egy új felhasználói élményt, amely illeszkedik a cégünk arculatához. Kérlek, bizonyítsd be, hogy van tapasztalatod hasonló területen, és legyen jó érzéked a dizájnhoz! A munka online végezhető, ami nagyon megkönnyíti a helyzetet.

Előfizetések felhasználói élményének elemzése

Online munka
3 hónapja

Szia! Az előfizetések UX fejlesztéséhez keresek egy tapasztalt szakembert. A te feladatod az lenne, hogy alaposan átvizsgáld a felhasználói felületünket, és készítsd el a javaslataidat az esetleges fejlesztésekre vonatkozóan. Fontos, hogy tudj online munkát végezni, és hogy tapasztalatod legyen a UX tervezésben. A célunk, hogy a felhasználók könnyen tudják használni a rendszerünket, és élvezetes élményt nyújtsunk számukra.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos az előfizetések UX fejlesztése?
Az előfizetések UX fejlesztése azért elengedhetetlen, mert a felhasználói élmény közvetlenül befolyásolja az ügyféltartósságot és a vásárlói elégedettséget. Egy jól megtervezett felhasználói élmény lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy könnyen észleljék az előfizetési lehetőségeket, megértsék az értékajánlatot, és egyszerűen navigáljanak a folyamat során. Ha az UX optimalizált, az nemcsak a konverziós arányt növeli, hanem csökkenti a lemorzsolódást is.
Mik a legfontosabb tényezők, amelyeket figyelembe kell venni az előfizetések UX fejlesztésekor?
Hogyan javítható az ügyfélélmény az előfizetési folyamat során?
Milyen eszközöket ajánlanál az előfizetések UX fejlesztéséhez?